حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۵ وات سامسونگ به Galaxy S22 خواهد رسید؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با محدود کردن پشتیبانی شارژر Galaxy S21 به ۲۵ وات، امسال یک قدم به عقب رفت. شاید سال آینده و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این شرکت پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات را برای سری Galaxy S22 ارائه دهد.

شارژر ۶۵ وات سامسونگ

برنامه های سامسونگ توسط FrontTron منتشر شده و ادعا می کند كه آزمایش برای پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات در خط Galaxy S22 آغاز شده است. در حالی که وی صریحا به هیچ یک از اعضای خانواده Galaxy S22 اشاره نکرده است، در آخرین توئیت خود اصطلاح “Rainbow” را ذکر کرده است که نام رمز کل خانواده است. ما هر مدل Galaxy S22 را با نام رمز مرتبط آن اینجا برای شما نوشته ایم:

  1. ۱- گلکسی S22 – قرمز
  2. ۲- گلکسی S22 Plus – سبز
  3. ۳- گلکسی S22 Ultra – آبی
شارژر ۶۵ وات گلکسی اس ۲۲

شارژر ۶۵ وات گلکسی اس ۲۲

ما امیدواریم که با موفقیت آمیز بودن آزمایشات، سامسونگ به فکر محدود کردن این ویژگی شارژ 65 وات به Galaxy S22 Ultra نباشد. با فرض اینکه پشتیبانی از توان بالا به همه مدل ها ارائه می شود، پس سامسونگ در همان زمین رقابتی با رقبای چینی خود مانند شیائومی، OPPO و دیگران قرار خواهد گرفت. یکی از دلایلی که این غول کره ای ممکن است پشتیبانی از شارژ وات بالا را برای تلفن های هوشمند پرچمدار محدود کند، به دلیل اثرات مخرب احتمالی آن است.

طرح مفهومی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را ببینید: دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی Olympus به همراه S Pen و فن خنک کننده

با اینکه تقریبا در مدت زمان کوتاهی باتری تلفن شما شارژ می شود، اما سلامتی آن نیز به سرعت کاهش می یابد. این احتمالاً یکی از دلایلی است که اپل همچنان در این زمینه آیفون های خود را محدود می کند، اگرچه iPad ها از قدرت وات بیشتری برخوردار هستند. سامسونگ می تواند به راحتی فناوری شارژ باتری هوشمند را در تمام مدل های Galaxy S22 معرفی کند. با این فناوری جدید با گذشت زمان عادت های استفاده شما شناخته می شود، برق کافی برای دستگاه شما فراهم می شود و باتری شما تا آنجا که می تواند سالم خواهد ماند.

آیا شما فکر می کنید که ارائه خدمات پشتیبانی از شارژ 65 وات به هر مدل Galaxy S22 برای سامسونگ ایده خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)