حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی Realme GT مشخص شد: کم‌تر از رقبا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، ریلمی

ریلمی با قدمت نسبتاً کمی که دارد، توانسته است برای بسیاری از کمپانی‌های قدیمی‌تر، قد علم کند. این موضوع، سبب شده است تا ریلمی بتواند رشدی کم نظیر را تجربه کند. ریلمی GT، هم اکنون پرچمدار اصلی ریلمی محسوب می‌شود. حال، امتیاز DxO عملکرد صوتی Realme GT در تست‌های جدید مشخص شده است.

ریلمی جی تی

ریلمی GT، دستگاهی جذاب است که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. این دستگاه، مجهز به اسنپدراگون ٨٨٨ است.

 

گوشی Realme GT 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و Snapdragon 888 رسما معرفی شد

 

دگزومارک هم پس از گذشت چند ماه، به سراغ بررسی عملکرد صوتی این گوشی پرچمدار اقتصادی رفته است. در همین راستا، این گوشی در تست جدیدی از DxOMARK ظاهر شده است. این تست، مربوط به عملکرد صوتی این گوشی است. اما پیش از بررسی امتیاز DxO عملکرد صوتی Realme GT، بهتر است تا نگاهی به مشخصات مرتبط آن داشته باشیم:

– اسپیکر استریوی دوگانه (یکی در بالا و دیگری در پایین)

– جک ٣.۵ میلی متری هدفون

– پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos

– برخورداری از صدای Hi-Res

بر اساس اعلام رسمی DxOMARK، برای نمره دهی به عملکرد سیستم صوتی این گوشی، حدود ٢٠ ساعت تست انجام شده است.

امتیاز DxO عملکرد صوتی Realme GT

امتیاز DxO عملکرد صوتی Realme GT

ریلمی GT، یک گوشی پرچمدار اقتصادی از این کمپانی چینی بود که توانست با ارائه ارزش خرید بالا، کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. حال، این گوشی اقتصادی چه عملکردی در بخش سیستم صوتی دارد؟ مجموعه DxOMARK، امتیاز DxO عملکرد صوتی Realme GT را برابر با ۵٧ در نظر گرفته است. این امتیاز، برای یک گوشی پرچمدار چندان جذاب نیست.

با توجه به این امتیاز ریلمی GT به نحوی است که آن را در رتبه پنجم نسبت به رقبای خود قرار می‌دهد. اما در جدول رده بندی کلی، این گوشی در رتبه شصت و دوم قرار گرفته است. در بخش‌های پخش صدا و ضبط صدا، این گوشی موفق به کسب نمرات ۶٢ و ۴۵ شده است. در کل، انتظار ما از ریلمی GT کمی بیشتر بود. این گوشی، عملکرد بهتری نسبت به بلک شارک ٢ پرو و نوبیا RedMagic 3S دارد. اما همچنان سیستم صوتی این گوشی از گلکسی A52 5G و Redmi K40 Pro Plus ضعیف‌تر است.

نقاط ضعف و نقاط قوت سیستم صوتی گوشی پرچمدار ریلمی

همان گونه که گفتیم، انتظار ما از این گوشی بیشتر بود. اما چه جزئیاتی در مورد سیستم صوتی این گوشی وجود دارد؟ ابتدا از بخش پخش صدا شروع می‌کنیم. جایی که نقاط قوتی مانند کنترل به هم ریختگی صدا و بلندی صدای قابل توجه به چشم می‌خورند. اما در همین حین، مشکلاتی از جمله تن صدای متمرکز بر میانه و گستردگی نه چندان زیاد یکپارچگی صدا وجود دارند. در ادامه، بخش ضبط صدا نیز از نقطه قوتی همچون بلندی صدای زیاد موجود است. از نقاط ضعف آن نیز می‌توان به نبود تعادل در پاسخ دهی فرکانسی، وجود اعوجاج و به هم ریختگی صدا و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

نظر شما در مورد عملکرد صوتی این گوشی چیست؟ انتظار شما در چه حدی بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️