حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گلکسی S22 با تاخیر همراه بوده و گلکسی S21 FE نیز در دی‌ماه معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به‌نظر می‌رسد معرفی یا عدم معرفی گلکسی S21 FE، بزرگترین بلاتکلیفی سامسونگ در سال جاری بوده و رونمایی از آن هنوز به‌صورت یک راز باقی‌مانده است. درحال‌حاضر شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد این دستگاه وجود خارجی دارد. سامسونگ همچنین قطعات این گوشی را برای عرضه در ماه اکتبر آماده کرده بود که درنهایت به‌نظر می‌رسد که این شرکت مخالف معرفی این گوشی در ماه جاری می‌باشد. همچنین گزارشات اخیر بیان می‌کردند که Galaxy S21 FE، درنهایت ممکن است به‌طورکلی کنسل شده باشد؛ چراکه واقعاً منطقی نیست آن را تنها چند هفته پیش از عرضه سری گلکسی S22 ببینیم. با این حال، اکنون می‌شنویم که سامسونگ تصمیم گرفته تا عرضه Galaxy S22 را تحت‌تاثیر معرفی S21 FE، به‌تعویق بیندازد.

معرفی بی‌سروصدای گلکسی S21 FE در دی‌ماه به‌جای عرضه سری گلکسی S22

به نقل از وب‌سایت sammobile، اخیرا،‌ گزارشاتی را می‌شنویم مبنی‌بر اینکه سامسونگ قصد دارد تا Galaxy S21 FE خود را در دی‌ماه سال جاری عرضه کند. با این حال، این شرکت ممکن است دستگاه خود را بی‌سروصدا و تنها از طریق یک بیانیه مطبوعاتی ساده معرفی کرده و احتمالاً حتی یک رویداد Unpacked مجازی مانند Galaxy S20 FE نیز به این گوشی اختصاص نخواهد یافت.

پیش از این، انتظار می‌رفت که عرضه جدیدترین پرچمداران آینده سامسونگ یعنی سری گلکسی S22، در دی‌ماه انجام شود؛ چراکه نسخه پیشین و گلکسی S21، در سال گذشته در همین ماه معرفی شده بود.

معرفی بی‌سروصدای گلکسی S21 FE به‌جای عرضه سری گلکسی S22

معرفی بی‌سروصدای گلکسی S21 FE به‌جای عرضه سری گلکسی S22

بعید است که سری Galaxy S21 FE و Galaxy S22 به‌صورت هم‌زمان و در یک ماه معرفی شوند؛ اما فاصله یک‌ماهه بین این دو منطقی خواهد بود. ما همچنین می‌شنویم که Galaxy S21 FE ممکن است در زمان عرضه به‌صورت محدود در دسترس باشد. برخی از کشورها ممکن است در ماه ژانویه آن را دریافت کنند و برخی دیگر نیز باید منتظر بمانند تا سامسونگ تولید خود برای آن را افزایش دهد.

این احتمال وجود دارد که زمان‌بندی سامسونگ برای معرفی پرچمداران سری اس خود، درست مانند سال‌های گذشته تغییر یافته باشد. کمپانی کره‌ای ممکن است قبل از شروع نمایشگاه MWC 2022 در ۹ اسفند ۱۴۰۰، رویداد اختصاصی Unpacked را برای سری Galaxy S22 برگزار کند. این شرکت همچنین ممکن است دستگاه جدید را در نمایشگاه بارسلونا به‌نمایش بگذارد.

پیش از این گفته می‌شد که کمبود تراشه دلیل بزرگی برای عدم عرضه Galaxy S21 FE است. تأخیر در عرضه Galaxy S22 درواقع می‌تواند برای سامسونگ بهتر نیز باشد. این تاخیر به سامسونگ ایمنی خاطر می‌دهد تا مطمئن شود که عرضه مناسب تراشه می‌تواند تقاضای پرچمداران جدید خود را برآورده کند.

نظر شما پیرامون تاخیر در عرضه پرچمداران گلکسی S22 به‌دلیل معرفی گلکسی S21 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kazem940

دوستان کسی میدونه S22 نسبت به S21 چه پیشرفتی خواهد داشت؟

نیما عرفانی

پردازنده ، رم ، رام ، صفحه نمایش ، دوربین ، حسگر اثر انگشت
اینا به احتمال زیاد قطعیه

ramin123

تو بیشتر بخش ها که پیشرفت داره ولی پیشرفت اصلی احتمالا تو گرافیک و دوربین (سری معمولی و پلاس) هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی