حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ مشکلات تولید گلکسی S21 FE را حل کرده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

گوشی گلکسی S20 FE در ایران و بسیاری از کشور های دیگر فروش خوبی را تجربه کرد؛ بسیاری از کاربران و طرفداران سامسونگ نیز از چند ماه پیش منتظر رونمایی نسخه Fan Edition  آینده سری S سامسونگ بودند. اما از چند ماه پیش خبر از مشکلاتی در تولید گلکسی S21 FE به گوش رسید. بعد ها این شایعات توسط سامسونگ تکذیب شد اما چندین و چند بار تاریخ رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند به تاخیر افتاده است.

سامسونگ مشکلات تولید گلکسی S21 FE را پس از تولید ۱۰,۰۰۰ واحد حل کرده است!

با وجود اینکه همه می‌دانند سامسونگ، در حال توسعه Galaxy S21 FE است. اما این گوشی پس از ماه ها تاخیر، هنوز رونمایی نشده است. دقیقا مشخص نیست که نسل جدید گوشی Fan Edition سامسونگ با چه مشکلی مواجه است. اما به نظر می‌رسد که این تاخیر طولانی به علت کمبود تراشه و مشکلاتی در فرآیند تولید باشد. آخرین گزارشات می‌گویند که Galaxy S21 FE سامسونگ در تاریخ ۷ آبان معرفی خواهد شد. اما واقعا مشخص نیست که باز هم شاهد تاخیری در رونمایی این گوشی خواهیم بود یا خیر.

سامسونگ Galaxy S21 FE یک قابلیت دوست داشتنی را ندارد

گزارش های جدید اما خبر های خوبی در اختیار ما گذاشته‌اند. اطلاعات جدیدی که منتشر شده اند، فاش می‌کنند که سامسونگ مشکلات تولید گلکسی S21 FE را حل کرده است. این گزارشات می‌گویند که سامسونگ مشکلات گوشی Fan Edition جدید خود را پس از تولید ۱۰,۰۰۰ واحد حل کرده است.

گلکسی S21 FE برای بسیاری از کاربران جذاب است. زیرا هدف اصلی این گوشی ایجاد تعادل بین قیمت مناسب، ویژگی های کاربردی، و یک سخت افزار و تراشه پرچمدار است.

رنگ بندی گلکسی S21 FE

هنوز مشخص نیست که سامسونگ  واقعا چه زمانی می‌تواند گلکسی S21 FE را معرفی و عرضه کند. در هر صورت برخی معتقدند با توجه به اینکه Galaxy S21 در حال حاضر با قیمتی نزدیک به قیمت مورد انتظار Galaxy S21 FE به فروش می‌رسد، شاید اکنون نیز برای عرضه این گوشی بسیار دیر باشد.

با توجه به حل مشکلات تولید گلکسی S21 FE، آیا هنوز هم این گوشی هوشمند برای شما جذاب است یا شما هم معتقدید که برای عرضه این گوشی بسیار دیر شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی