حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول بازی لنوو Legion Play فاش شد؛ رقیب Steam Deck؟

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، رندر، کنسول بازی، لنوو

کنسول‌های بازی پس از همه گیری و شیوع جهانی ویروس Covid-19، محبوبیت بیشتری را به دست آوردند. در این دوره، کنسول‌های بازی دستی نیز محبوب‌تر شدند. لنوو، یکی از کمپانی‌هایی است که قصد دارد به زودی از کنسول بازی دستی خود رونمایی کند. اما تاکنون چه جزئیاتی از کنسول بازی لنوو Legion Play منتشر شده است؟

کنسول بازی لنوو Play Legion به زودی به عنوان اولین محصول لنوو در این زمینه معرفی می‌شود

چند وقت پیش، یک کنسول بازی دستی جدید و قدرتمند با نام Valve Steam Deck معرفی شد.

 

کنسول بازی Valve Steam Deck با مشخصات جذاب رونمایی شد!

 

حال، لنوو قصد دارد تا یک دستگاه را برای رقابت با Steam Deck، وارد میدان نبرد کند. به گزارش Android Authority، لنوو در حال برنامه ریزی برای رونمایی کنسول بازی قابل حمل خود است. این کمپانی، قصد داشته است Legion Play را اوایل امسال رونمایی کند.

Lillputing، در پی اطلاعات تکمیلی بوده است. او دریافته است که این تصاویر مربوط به کنسول بازی دستی لنوو، در صفحات وب لنووی آلمان بارگذاری شده‌اند. صفحه‌ی MWC 2021 ژاپن نیز چنین وضعیتی را دارد. به نظر می‌رسد که لنوو قصد داشته است تا این کنسول بازی را اوایل امسال معرفی کند. اما برنامه‌های این کمپانی، تغییر کرده‌اند و مشخص نیست که چه بر سر Legion Play می‌آید.

اما دقیقاً چه جزئیاتی از کنسول بازی لنوو Legion Play در دسترس است؟ خب، ما توانسته‌ایم این تصاویر را از وب سایت لنوو در آلمان، بازیابی کنیم. بر اساس اطلاعات آن‌ها، این کنسول بازی مجهز به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری اختصاصی لنوو است. نماد برنامه‌هایی از جمله Play Store و GeForce Now و دیگر برنامه‌های دیگر نیز قابل مشاهده هستند. دیگر جزئیات این تصاویر، حاکی از وجود درگاه Type-C، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، دکمه‌های مخصوص بازی آنالوگ، چهار دکمه برای بازی، یک D پد و دیگر موارد مربوط به یک کنسول بازی قابل حمل هستند. نکته مهم، این است که در تصاویر مورد اشاره، خبری از وجود دوربین نیست.

در بخش مشخصات، این دستگاه دارای نمایشگر ٧ اینچی با نسبت تصویر ١۶:٩ و وضوح Full HD به همراه پشتیبانی از HDR10 است. ظاهراً این نمایشگر، از رفرش ریت بالا پشتیبانی نمی‌کند. کنترلرهای داخلی، اسپیکر استریو، باتری ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، و سیستم ویبره مخصوص است. لنوو می‌گوید که برنامه توسعه دهندگان آزاد خود را در اختیار توسعه دهندگان داوطلب قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که در مورد مغز متفکر و دیگر اطلاعات این محصول، اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. اما ظاهراً لنوو از پردازنده گرافیکی Nvidia در این کنسول بازی استفاده می‌کند. همچنین مشخص نیست که این کنسول بازی، می‌تواند نماد یک گوشی همراه را نیز ایفا کند یا خیر. اما در تصاویر آن، می‌تواند نماد آنتن را مشاهده کرد. منبع این خبر، با نمایندگان لنوو تماس گرفته است تا اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول را به دست بیاورد. بنابراین، فعلاً باید منتظر بمانیم تا ببینیم که لنوو، چه برنامه‌هایی برای این کنسول بازی قابل حمل دارد.

نظر شما در مورد کنسول بازی لنوو Legion Play چیست؟ آیا شما منتظر ارائه چنین محصولی هستید؟ کدام ویژگی Legion Play جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نمایشگر آیفون ۱۳ امتیاز ۹۳ را کسب کرد

Mahdi

دکسومارک رسما ریفرش ریت نمایشگر را کشک توصیف کرد

Mahdi

اسپیکر آیفون ۱۳ هم ۷۵ گرفت

Mahdi

شجاری تو بررسی اسپیکر آیفون ۱۳ گفت بلندی صداش به پرومکس نمیرسه ولی دکسومارک میگه هر دو ۷۵ پس یعنی شجاری میخواد آیفون ۱۳ رو خراب کنه

S AH

شکوری » نیازی+شجاری

Mahdi

همین که با وجود فن اپل و وانپلاس بودن از یه گوشی دیگه تعریف کنه یعنی اون گوشی واقعا خوبه 😂😂😂

AŁɪ

😂 اون نوب داگ رو تو تا حالا آنفالو نکردی مهدی 🤣

Mahdi

یه دلیل داره اینجا نمیتونم بگم 😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️