حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری سامسونگ Galaxy A52s مشخص شد + تست سرعت شارژ

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ عمر باتری گوشی‌های میان رده خود را طی سال‌های گذاشته، بهبود بخشیده است. با پیشرفت نسل‌های مختلف، بالأخره سامسونگ می‌تواند به کاربران خود، گوشی‌هایی با عمر باتری بالا ارائه دهد. گلکسی A52s، یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ است که مورد استقبال طرفداران آن قرار گرفته است. حال، عمر باتری سامسونگ Galaxy A52s در چه حدودی است؟

گلکسی ای ۵٢ اس سامسونگ

سامسونگ بیش از یک ماه پیش گوشی جدید خود را با نام Galaxy A52s رونمایی کرد.

 

سامسونگ Galaxy A52s با Snapdragon 778G و قیمت ۴۴٩ یورو معرفی شد

 

با گذشت این مدت، مجموعه Gsmarena بالأخره به سراغ بررسی Galaxy A52s رفته است. بررسی این گوشی، شامل نتایج تست بازدهی باتری و تست سرعت شارژ بوده است. حال، ما قصد داریم تا نگاهی به نتایج این تست‌ها داشته باشیم. اما بهتر است تا نگاهی به مشخصات Galaxy A52s بیاندازیم:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G

– رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٢۵ واتی

عمر باتری سامسونگ Galaxy A52s

عمر سامسونگ Galaxy A52s

سامسونگ گوشی Galaxy A52s را با تغییرات محدودی نسبت به Galaxy A52 5G رونمایی کرد. به طور کلی، بزرگ‌ترین تفاوت میان این گوشی و Galaxy A52 5G، در استفاده از تراشه Snapdragon 778G است. حال، آیا یک تراشه قدرتمندتر و بهینه‌تر می‌تواند در عمر باتری این گوشی تأثیر گذار باشد؟ ظاهراً بله؛ اما خیلی نه! عمر باتری سامسونگ Galaxy A52s، ١١٣ ساعت بوده است.

این میزان از بازدهی باتری، عمر باتری گوشی جدید سامسونگ را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد. در تست تماس 3G، بازدهی حدود ٣۵ ساعت بوده است. در تست‌های بخش وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پخش فیلم نیز ارقام ١٢:۳۰ و ١٩:٣٠ ساعته به ثبت رسیده‌اند. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Galaxy A52s با برخی از رقبای آن موجود است:

تست سرعت شارژ گوشی میان رده جدید سامسونگ

خبر خوب، این است که سامسونگ دوباره از شارژرهای آزار دهنده ١۵ واتی خود در شارژر این جعبه استفاده نکرده است. بلکه این بار، کره‌ای‌ها یک شارژر ٢۵ واتی با فناوری PD را در جعبه Galaxy A52s تعبیه کرده‌اند.

بر اساس تست‌های Gsmarena، پس از گذشت نیم ساعت از اتصال شارژر ٢۵ واتی به Galaxy A52s، حدود ۵٣ درصد از ظرفیت باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی آن شارژ می‌شود. در انتها، ٨٨ دقیقه طول می‌کشد تا این میان رده تازه وارد سامسونگ به طور کامل شارژ شود. در کل، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که عمر باتری Galaxy A52s 5G با وجود ظرفیت باتری بیشتر و قطر نمایشگر کم‌تر، از Xiaomi 11 Lite NE کم‌تر است!

نظر شما در مورد عمر باتری Galaxy A52s چیست؟ سرعت شارژ آن برای شما جذاب بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️