حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلیط هواپیما را با سه کلیک بخرید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

نیاز به مسافرت در همگان وجود دارد و هر فردی در طول زندگی خود سفرهایی را به برخی نقاط جهان تجربه می‌‌کند. تا چندی پیش اغلب سفر‌ها به صورت زمینی انجام می‌‌شد اما امروزه ویروس کرونا و همچنین سهولت در انجام سفر هوایی شاهد جایگزین شدن این روش با روش‌های زمینی هستیم.

اصلی‌ترین دلیل محبوبیت سفرهای هوایی، صرفه جویی در مدت زمانی است که صرف مسیر رفت و برگشت می‌‌کنید چرا که این تایم به کمترین حالت ممکن خواهد رسید. اما خرید بلیط هواپیما یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. در تهیه بلیط هواپیما توجه کردن به برخی نکات باعث می‌‌شود تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای سفر خود رزرو نمایید. آژانس‌های متعددی اقدام به ارائه خدمات فروش بلیط هواپیما نموده‌اند که هریک ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و می‌‌توانید پس از مقایسه بلیط‌ های ارائه شده در آنها نسبت به خرید اقدام کنید. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه نموده‌ایم:

بلیط هواپیما را با سه‌کلیک بخرید

همانطور که می‌‌دانید روز به روز جوامع در حال پیشرفت هستند و صنعت گردشگری نیز یکی از صنایع پیشرو در سطح جهانی است که روزبه روز تغییراتی بر روی آن اعمال می‌‌شود. تا چندی پیش برای رزرو بلیط هواپیما باید شال و کلاه کرده و به یکی از آژانس‌های مسافرتی سطح شهر مراجعه می‌‌شد. پس از بررسی بلیط و همچنین مشورت با مسئول آژانس یکی از بلیط‌ها را برای مسافرت خود رزرو می‌‌کردید که شاید ساعت‌ها وقت شما را می‌‌گرفت. امروزه روش اینترنتی جایگزین روش حضوری رزرواسیون شده و می‌‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری بهترین بلیط را برای مسافرت خود رزرو نمایید. آژانس‌های گردشگری اینترنتی امکان بررسی ویژگی‌های دقیق تمامی‌‌بلیط‌ها را به شما می‌‌دهند و می‌‌توانید پس از مطالعه کلیه دانستنی‌ها درباره بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

نحوه خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما روش‌های گوناگونی پیش رو دارید و حتی می‌‌توانید با روش قدیمی‌‌به یکی از آژانس‌های سطح شهر مراجعه کرده و یکی از بلیط‌ها را برای پرواز خود رزرو کنید. اما در صورتی که تمایل به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دارید باید به نکاتی توجه داشته باشید. انتخاب آژانس هواپیمایی معتبر تاثیر بسزایی در کیفیت سفر شما خواهد گذاشت و از این رو باید حتما آژانس معتبر را برای انجام امورات رزرواسیون انتخاب کرده باشید. سه‌کلیک یکی از آژانس‌های معتبر در زمینه گردشگری است که نام آن به دلیل سهولت در رزرو بلیط، تور و هتل گذاشته شده است. سه‌کلیک دارای فناوری مغز هوشمند بوده و از این رو بهترین پیشنهاد‌ها را به شما ارائه خواهد نمود. برای خرید بلیط هواپیما از این آژانس تنها کافی است به بخش رزرو بلیط آن مراجعه کرده و پس از مشخص کردن زمان رفت و برگشت و همچنین شهر مقصد خود، لیست کاملی از بلیط‌های ارائه شده در آن تاریخ‌ها را مورد مشاهده قرار دهید.

مزیت‌های خرید بلیط هواپیما از سه‌کلیک

در صورتی که بلیط هواپیما مورد نیاز خود را از سایت سه‌کلیک خریداری کنید با یکی از معتبرترین سایت‌های گردشگری ایران طرف هستید که می‌‌تواند تمامی‌‌نیازهای گردشگری شما را برآورده سازد. سه‌کلیک دارای موتور قدرتمند جستجو بوده و به همین دلیل با سرعت هرچه تمام‌تر جستجو در میان ایرلاین‌های مختلف را آغاز خواهد کرد. بی شک پس از جستجو بلیط، تعداد زیادی از بلیط‌ها به نمایش درمی‌‌آیند که انتخاب از میان آنها دشواری‌هایی دارد و به همین دلیل مسئولین سه‌کلیک به منظور رفاه حال مشتریان خود ابزارهایی را در بخش کنار صفحه در نظر گرفته‌اند که با استفاده از آنها می‌‌توانید جستجو را به سلیقه خود نزدیک و نزدیک‌تر کرده و در نهایت بهترین بلیط را رزرو نمایید. برای پرداخت هزینه بلیط نیز کار دشواری پیش رو ندارید و با رفتن به صفحه پرداخت و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود کلیه روند خرید بلیط هواپیما به اتمام می‌‌رسد. کارشناسان شرکت نیز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می‌‌توانید راهنمایی‌های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید.

رزرو بلیط از ایرلاین‌های معتبر

ایرلاین‌های هواپیمایی به انواع مختلفی دسته بندی می‌‌شوند که هریک از آنها ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و ممکن است خدمات منحصر به فردی را نیز در طول پرواز ارائه کنند. برخی از ایرلاین‌ها نیز ارزش رزرو بلیط ندارند پس در انتخاب بلیط باید نهایت دقت را داشته باشید. شرکت ما فقط بلیط‌ های معتبر را ارائه کرده و به همین دلیل می‌‌توانید هریک از بلیط‌های به نمایش درآمده را با اطمینان کامل رزرو نمایید. 3click انتخابی برای لوکس پسندان و همچنین افرادی است که می‌‌خواهند بلیط هواپیما را با نازلترین میزان قیمت‌ها رزرو نمایند. پس از جستجو بلیط، نام ایرلاین و همچنین میزان قیمت آن در بخش کنار آن به نمایش در خواهد آمد و می‌‌توانید پس از مقایسه بلیط‌ها با یکدیگر نسبت به رزرو بهترین مورد اقدام کنید. سه‌کلیک تمامی‌‌ایرلاین‌های معتبر را پوشش داده و از این رو یکی از جامع‌ترین آژانس‌هایی است که می‌‌توان بلیط را از آن خریداری کرد.

قیمت بلیط هواپیما

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که ذهن بسیاری را مشغول خود می‌‌کند. در رابطه با قیمت بلیط هواپیما نمی‌‌توان رقم ثابتی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی دست به دست هم می‌‌دهند تا در نهایت قیمت دقیق بلیط را تعین کنند. از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت بلیط می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         خدمات سفر: نوع ایرلاین انتخابی شما بر میزان قیمت بلیط تاثیر بسزایی خواهد گذاشت به گونه‌ای که ایرلاین‌های با خدمات و امکانات بیشتر میزان قیمت بالاتری نیز دارند و برعکس.

–         زمان سفر: گاهی اوقات میزان قیمت بلیط بالاتر از حد معمول است و معمولا در اواخر هفته و روزهای مصادف با مناسبت‌ها شاهد این موضوع خواهیم بود.

–         کلاس پروازی: بلیط هواپیما در 3 کلاس پروازی: اکونومی، بیزینس و فرست کلاس ارائه می‌‌شود که هر یک از آنها خدمات منحصر به فرد خود را در اختیار مسافران قرار می‌‌دهند و می‌‌توانید متناسب با خواسته خود بهترین مورد را با توجه به قیمت رزرو نمایید.

–         نوع ایرلاین: برخی از ایرلاین‌ها میزان قیمت بالایی برای پروازهای خود دارند و در مقابل برخی دیگر پروازهایی اقتصادی ارائه می‌‌کنند.

بلیط چارتر و سیستمی

بلیط هواپیما در حالت کلی به دو نوع سیستمی ‌‌و چارتر دسته بندی می‌‌شود که این دو نوع بلیط تنها از نظر میزان قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و خدمات و امکانات ارائه شده برای آنها کاملا یکسان خواهد بود. بلیط هواپیما سیستمی‌‌همان بلیط‌های معمولی است که از مدتها قبل پرواز ارائه می‌‌شود و قیمت ثابتی از همان ابتدای ارائه شدن دارد و می‌‌توان هر زمانی نسبت به رزرو آن اقدام نمود. بلیط‌های چارتر توسط شرکت و یا فرد چارتر کننده به صورت عمده خریداری شده و تکی به فروش می‌‌رسند. بی شک مقصود از فروش بلیط هواپیما چارتر سود از این طریق است و از این رو معمولا قیمت بالاتری از بلیط‌های سیستمی‌‌خواهد داشت. گاهی اوقات که میزان درخواست برای سفر پایین باشد تخفیفات ویژه‌ای برای بلیط‌ها در نظر گرفته می‌‌شود و از این رو با نزدیک‌تر شدن به موعد سفر می‌‌توانید بلیط را با قیمت ارزان‌تری خریداری نمایید. البته در مواقع پیک مسافرتی کمتر امکان وجود بلیط چارتر وجود دارد. شرکت ما هر دو نوع بلیط را پوشش داده و می‌‌توانید متناسب با خواسته خود نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید.

کنسلی بلیط هواپیما

بلیط هواپیما از مدت‌ها قبل سفر رزرو می‌‌شود و به همین دلیل در تایم باقی مانده به پرواز امکان بروز مشکل در روند مسافرتی شما وجود دارد. در این مدت به هر دلیلی که مجبور به لغو سفر خود شوید می‌‌توانید نسبت به کنسل کردن بلیط هواپیما اقدام کنید. کنسل کردن بلیط هواپیما در اغلب اوقات امکان پذیر است و می‌‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت رسانده و مشکل را پشتیبان آژانس در ارتباط بگذارید. با توجه به مدت زمان باقی مانده به موعد پرواز، میزان جریمه شما مشخص شده و باقی مانده مبلغ به حسابتان واریز می‌‌شود. توجه داشته باشید که بلیط‌های چارتر معمولا امکان کنسلی ندارند اما مسئولین شرکت ما در صورت نیاز به کنسل کردن بلیط چارتری، به منظور جلب رضایت مشتریان با شرکت چارتر کننده صحبت خواهند کرد تا در صورت امکان بلیط شما را کنسل نمایند.

زمان مناسب رزرو بلیط هواپیما

انتخاب زمان مناسب برای رزرو بلیط هواپیما اهمیت بسزایی دارد. بلیط هواپیما از ماه‌ها قبل پرواز در سامانه شرکت ما قرار می‌‌گیرد و از این رو می‌‌توانید از چند ماه قبل، بلیط مورد نظر را برای سفر خود رزرو نمایید. در صورتی که پروازهای داخلی را برای سفر خود انتخاب کنید می‌‌توانید در هر زمان نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید و تنها در صورتی رزرو بلیط از ماه‌ها قبل مورد نیاز است که سفر خود را به مناسبت‌های خاص اختصاص داده باشید. اما برای پروازهای خارجی قضیه کاملا متفاوت خواهد بود به گونه‌ای که برای این سفر‌ها باید از مدت‌ها قبل بلیط خود را خریداری کرده باشید. چنانچه نیاز به اخذ ویزا برای سفر به کشور مورد نظر خود دارید پس از طی کردن مراحل دریافت ویزا توصیه می‌‌کنیم که بلیط خود را نیز خریداری کنید تا خیالتان از تمامی‌‌جوانب آسوده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)