حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Honor Vision X2 در سه سایز و شروع قیمت از ٢٧٩ دلار رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، تلویزیون

کمپانی آنر با جدایی از هواوی، توانست آزادی عمل خود را دوباره بازیابی کند. چینی‌ها، در حال ارائه محصولات مختلفی از جمله تبلت، لپ تاپ، گوشی و… هستند. آنر، این بار از یک سری تلویزیون جدید رونمایی کرده است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت تلویزیون Honor Vision X2 می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت تلویزیون Honor Vision X2

آنر سابقه کوتاهی در تولید تلویزیون‌ها ندارد. این کمپانی چینی، دو سال قبل از تلویزیون Honor Vision TV خود رونمایی کرده بود.

 

تلویزیون آنر ویژن تی وی (Honor Vision TV) با سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) چیپست Honghu 818 و قیمت ۵۴۰ دلار رسما معرفی شد

 

به گزارش Gizmochina، در رویداد اخیر آنر Smart Life، این شرکت که به تازگی مستقل شده است، از تلویزیون‌های جدید خود پرده برداشته است. به طور دقیق، تلویزیون Honor Vision X2 در سه سایز با اندازه‌های نمایشگر ۴٣، ۵۵ و ۶۵ اینچی راهی بازار می‌شود. هر سه مدل، دارای نمایشگری با وضوح 4K UHD و پوشش ٩٢ درصدی گسترده رنگی DCI-P3 هستند. این میزان نسبت به نسل قبل، حدود ٢۵ درصد افزایش یافته است.

این تلویزیون‌ها، از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کنند و دارای بهینه‌ سازی‌های مختلفی از جمله کاهش نویز تصویر هستند. همچنین گواهینامه عدم وجود فلیکر و حفاظت از چشم در نور کم TÜV به این تلویزیون‌ها اعطا شده است. این تلویزیون هوشمند جدید، دارای طراحی حفره صدایی مستقل است و ادعا شده است که می‌توان به وسیله آن، با چهار پلتفرم اصلی ویدئو ارتباط برقرار کرد. همچنین کنترل صوتی هوشمند از راه دور و ویژگی‌هایی مانند تقسیم صفحه چندتایی، تأخیر کم و کیفیت تصویر بالاتر از قبل است.

در بطن این تلویزیون‌ها، از تراشه مدیاتک بهره گیری شده است. این تراشه، دارای پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با هسته‌های Cortex-A53 است. پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-G52 MC1 است. آنر ١۶ گیگابایت حافظه داخلی و ٢ گیگابایت حافظه رم را برای تلویزیون‌های جدید خود در نظر گرفته است. این تلویزیون، دارای یک تراشه WLAN دو بانده است. آنتن MIMO 2×2 برای اتصال پر سرعت‌تر در این تلویزیون تعبیه شده است.

علاوه بر این‌ها، تلویزیون Honor Vision X2 از ویژگی Cast + Projection بهره می‌برد. به لطف این ویژگی، انتقال محتوای مورد نظر به تلویزیون، تا ۶٠ درصد کم‌تر با تأخیر مواجه می‌شود. درگاه‌های Type-A و HDMI به همراه RJ45 در تلویزیون جدید آنر حضور دارند. تلویزیون‌های جدید آنر Vision X2، مجهز به رابط کاربری MagicUI اختصاصی این کمپانی هستند. چینی‌ها می‌گویند که تجربه کاربری MagicUI، همه جانبه و عالی است. اما مشخص نشده است که MagicUI در تلویزیون، همان HarmonyOS است یا در واقع یک رابط کاربری دیگر بر پایه Android TV است.

اما اجازه بدهید تا به سراغ قیمت نسخه‌های مختلف این تلویزیون تازه وارد آنر برویم. مدل ۴٣ اینچی این تلویزیون جدید، قیمت ١,٧٩٩ یوانی (معادل ٢٧٩ دلار آمریکا) دارد. نسخه ۵۵ اینچی نیز برچسب قیمتی ٢,۶٩٩ یوانی (معادل ۴١٨ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشد. در نهایت، نسخه ۶۵ اینچی که بیشترین امکانات را دارد، ٣,۴٩٩ یوان (معادل ۵۴٢ دلار آمریکا) قیمت دارد.

نظر شما در مورد این تلویزیون‌های جدید چیست؟ کدام مدل بیشتر مورد پسند شما است؟ ارزش خرید کدام را بیشتر می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️