حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ بند Oppo Watch Free با نمایشگر ١.۶۴ اینچی AMOLED رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اوپو، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی اوپو، تنها در بخش گوشی‌های هوشمند فعالیت ندارد. بلکه این زیرمجموعه شناخته شده از BBK، در بخش گجت‌های پوشیدنی نیز یکی از فعالان پیشرو محسوب می‌شود. اوپو امروز در کنار رونمایی از گوشی جدید خود، یک مچ بند هوشمند را نیز معرفی کرده است. نام این مچ بند، Oppo Watch Free است.

جزئیات رسمی و قیمت گذاری مچ بند Oppo Watch Free

همان طور که اشاره کردیم، اوپو در تولید گجت‌های پوشیدنی نیز فعالیت می‌کند. ما پیش از این شاهد رونمایی ساعت هوشمند پرچمدار Oppo Watch 2 بودیم.

 

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 با Snapdragon 4100 رونمایی شد

 

اکنون EqualLeaks می‌گوید که در ادامه مراسم امروز اوپو، یک مچ بند هوشمند جدید نیز معرفی شده است. این مچ بند هوشمند تازه وارد، دارای ویژگی‌های سلامتی جدید و مهمی است. همچنین تجربه کاربری با آن، لذت بخش‌تر از گذشته است.

مچ بند جدید اوپو Watch Free، دارای نمایشگری ١.۶۴ اینچی از نوع AMOLED است. اوپو می‌گوید که تراکم پیکسلی این نمایشگر، معادل ٣٢۶ پیکسل بر اینچ است. بر اساس ادعای رسمی چینی‌ها، مچ بند هوشمند جدید آن‌ها از عمر باتری ١۴ روزه بهره می‌برد. گفتنی است که مچ بند هوشمند سلامتی جدید اوپو، از ١٠٠ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید به وسیله این مچ بند هوشمند، تعداد زیادی از فعالیت‌های ورزشی خود را رصد کنید.

حسگر تشخیص ضربان قلب و سطح اکسیژن خون در مچ بند Oppo Watch Free حضور دارند. از سوی دیگر، شما می‌توانید به لطف این ساعت هوشمند از کیفیت خواب شبانه خود مطلع شوید. مانند بسیاری دیگر از مچ بندهای هوشمند دیگر، این مچ بند نیز تا عمق ۵٠ متر در زیر آب دوام می‌آورد. اوپو بیش از ١٠٠ واچ فیس را برای این مچ بند هوشمند تهیه کرده است.

نسخه بلوتوث موجود در Watch Free، همان بلوتوث ۵.٠ است. شما می‌توانید گوشی خود را از طریق بلوتوث به این مچ بند هوشمند تازه وارد متصل کنید و موزیک‌ها را کنترل کنید و یا از اعلان‌های خود مطلع شوید. اوپو اعلام کرده است که وزن مچ بند هوشمند جدید این کمپانی، تنها ٣٣ گرم است. مچ بند هوشمند Oppo Watch Free در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار می‌شود. طراحی آن نیز لوکس‌تر از Realme Band 2 است. اوپو این مچ بند را فعلاً در کشور مادری خود، یعنی چین عرضه کرده است. قیمت Oppo Watch Free، برابر با ۵۴٩ یوان (معادل ٨۵ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این مچ بند هوشمند چیست؟ آیا برچسب قیمتی آن مناسب است؟ کدام ویژگی آن کاربرد ی‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

اینا بخودشونم رحم نمیکنن از رو هم اسکی میرن

کپی از هواوی واچ فیت یا انر بند6

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️