حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید پوکو با نام POCO C31 هشتم مهر معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، پوکو

چند روز پیش ، POCO اعلام کرد که یک گوشی هوشمند از سری C در ۳۰ سپتامبر (هشتم مهر ماه)معرفی خواهد شد. امروز بالاخره پوکو نام این دستگاه را با انتشار پوستری به نمایش گذاشت. گوشی جدید این برند POCO C31 نام دارد. مطمئناً با توجه به نامگذاری پوکو، شاهد یک جهش بزرگ در این گوشی نسبت به POCO C3 خواهیم بود.

محصول اقتصادی جدید پوکو، POCO C31 نام خواهد داشت

تیزر کوتاهی که امروز در توییتر به اشتراک گذاشته شد، نام این گوشی را تأیید کرد و همچنین بخشی از صفحه نمایش و طراحی آن را نشان می‌دهد. بر اساس تصویر منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی به یک ناچ قطره ای و حاشیه های باریکی در دو طرف مجهز است. اما حاشیه پایینی کمی ضخیم تر است. البته که بیش از این هم نباید از یک محصول مقرون به صرفه توقعی داشته باشیم. اما بهتر بود که به جای ناچ قطره ای شیائومی به سراغ ترند های جدید تر مانند پانچ هول می‌رفت. متأسفانه ، تیزر منتشر شده پشت گوشی را نشان نمی دهد. با تمام این اوصاف،  احتمال آن وجود دارد که قبل از معرفی در روز پنجشنبه، شاهد افشای کامل و همچنین تأیید برخی از مشخصات آن باشیم.

POCO C31

مطابق با گزارش GizmoChina، با توجه به اینکه گوشی جدید پوکو از سری C آن است و همچنین آنطور که از ظاهرش مشخص است باید منتظر محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه از شیائومی باشیم. POCO C31 احتمالا به عنوان رقیبی برای Realme C25Y، که چند روز پیش در هند معرفی شد، وارد بازار می‌شود. Realme C25Y یک تلفن مجهز به Unisoc T610 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD+ HD، دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و برچسب قیمتی ۱۰۹۹۹ روپیه (۱۴۹ دلار آمریکا) است.

گوشی جدید سری C پوکو در ۸ مهر ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون از POCO C31 منتشر شده است، آیا آن را محصول جذابی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

یه گوشی خوش قیمت با امکانات و کیفیت ایفون اس ای، آفرین به پوکو

Faez

کیفیت اس ای؟
پردازنه این که از ای ۱۳ خیلی عقبه بدون شک
کیفیت ساخت هم که بی شک ۱۰۰ سال از اپل عقب تره
دوربین هم بیش شک آیفون اس ای بهتره ربطی هم به مگاپیکسل نداره
آخر برتری این صفحه نمایشش و باتریش هست اونم احتمالا(صفحه نمایش)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی