حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی C25Y با Unisoc T610، دوربین ۵٠ مگاپیکسلی و قیمت ١۵٠ دلاری رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

کمپانی ریلمی در رده گوشی‌های اقتصادی، از بازیگران اصلی بازار موبایل جهانی به حساب می‌آید. این کمپانی چینی، به تازگی از دستگاه اقتصادی جدیدی رونمایی کرده است. گوشی جدید ریلمی که C25Y نام دارد، از مشخصات جذابی برخوردار است. در ادامه نگاهی به جزئیات رسمی این گوشی داریم.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی C25Y

کمپانی ریلمی گوشی‌های اقتصادی جذابی را معرفی می‌کند. ارزان‌ترین گوشی هوشمند این کمپانی، Realme C2S نام داشت که در زمان خود سر و صدای زیادی را به پا کرد. زیرا قیمت این گوشی، کم‌تر از ۵٠ دلار بود!

 

ریلمی سی ۲ اس (Realme C2s) با مدیاتک Helio P22 به قیمت فقط ۴۳ دلار رسما معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks، گوشی Realme C25Y رونمایی شده است. این گوشی، از مشخصات فنی جذاب در کنار برچسب قیمتی مناسب برخوردار است. در نتیجه، ما شاهد ارائه یک گوشی هوشمند اقتصادی با ارزش خرید بالا هستیم. اما Realme C25Y دقیقاً چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟ خب، این گوشی برای اولین بار در هند رونمایی شده است.

نمایشگر گوشی جدید ریلمی، قطر ۶.۵ اینچی و پنلی از نوع IPS LCD دارد. وضوح این پنل، +HD است و خبری از رفرش ریت بالا نیست. مغز متفکر این گوشی، تراشه Unisoc T610 می‌باشد. این تراشه، یک چیپست با لیتوگرافی ١٢ نانومتری است. هسته‌های پردازشی Cortex-A75 و Cortex-A55 نیز در آن موجود هستند. ریلمی به طور پیش فرض از رابط کاربری RealmeUI R Edition در Realme C25Y استفاده کرده است. در کنار آن، اندروید ١١ نیز ارائه می‌شود.

در بخش سیستم دوربین، شاهد مشخصاتی جذاب هستیم. گوشی Realme C25Y دارای دوربین اصلی سه گانه است. این دوربین، شامل سنسورهای ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی است. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی این گوشی، همان ISOCELL JN1 است. دوربین اصلی، در ماژول دوربین مربعی واقع شده است. دوربین سلفی تکی این گوشی، وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. محل قرارگیری آن، در ناچ قطره‌ای است. ریلمی C25Y، از حسگر تشخیص اثرانگشت واقع شده در قاب پشتی برخوردار است. جنس بدنه و فریم این گوشی، از پلاستیک می‌باشد.

ریلمی گوشی اقتصادی جدید خود را در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار می‌کند. جک ٣.۵ میلی متری هدفون در کنار درگاه Type-C دز Realme C25Y موجود هستند. کمپانی چینی ریلمی از ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X در این گوشی بهره گرفته است. درگاه کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی قابل استفاده است. ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر درون جعبه آن نیز توان ١٨ واتی دارد. شایان ذکر است که وزن و ضخامت Realme C25Y به ترتیب برابر با ٢٠٠ گرم و ٩.١ میلی متر است. در نهایت، به سراغ قیمت این گوشی می‌رویم. ریلمی برچسب قیمتی ١٠,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١۵٠ دلار آمریکا) را بر روی این دستگاه قرار داده است.

نظر شما در مورد مشخصات Realme C25Y چیست؟ کدام ویژگی این گوشی جذاب‌تر است؟ ارزش خرید Realme C25Y چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️