سامسونگ علامت تجاری گلکسی نوت خود را تمدید نکرده است؛ پایان راه این سری محبوب؟

سامسونگ در طی حدود یک دهه توانست با دستگاه‌هایی تحت چندین سری از جمله Galaxy S و Galaxy Note، موقعیت خود را به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان، حداقل تا پیش از پیدا شدن سروکله‌ی برندهای نوظهور چینی، حفظ کرده و علاوه‌بر تقویت جایگاه ویژه خود در میان مخاطبان، سود خوبی را از بابت فروش این گوشی‌ها به جیب بزند. با این حال، وقتی نوبت به تمدید علائم تجاری خانواده گلکسی این شرکت می‌شود، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ پس از تمامی حرف‌وحدیث‌ها پیرامون عرضه و یا عدم عرضه گلکسی نوت در سال آینده و پس از توقف تولید این سری در سال جاری، قصد دارد تا برای همیشه این خانواده محبوب را کنار گذاشته و دستگاه‌های دیگری را جایگزین ‌آنها کند.