حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ١١ لایت NE احتمالاً ٣ آپدیت اساسی اندروید را دریافت می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی پس از افزایش محبوبیت کم سابقه، تصمیم گرفت تا پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌های خود را بهبود ببخشد. شیائومی ١١ لایت NE، یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی است. بر اساس برخی گفته‌ها، این دستگاه سه آپدیت اساسی اندروید را دریافت می‌کند!

شیائومی ١١ لایت NE و احتمال دریافت سه آپدیت اساسی آندورید!

مدتی پیش و قبل از رونمایی سری شیائومی 11T، چینی‌ها تأیید کردند که این گوشی‌ها سه به روزرسانی اساسی اندروید را دریافت می‌کنند.

 

وعده ۳ سال آپدیت اساسی اندروید شیائومی 11T می تواند نویدبخش آینده روشن باشد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، شیائومی تأیید کرده است که قصد دارد گوشی Xiaomi 11 Lite NE 5G را در بازار هند عرضه کند. این گوشی، هفته گذشته به عنوان نسخه جدیدی از Xiaomi Mi 11 Lite 5G در کنار سری Xiaomi 11T رسماً معرفی شد. اما پیش از عرضه این گوشی در کشور هند، یک افشاگر از احتمالاتی در مورد چگونگی پشتیبانی نرم افزاری شیائومی ١١ لایت NE پرده برداشته است.

به گفته این افشاگر که Yogesh Brar نام دارد، گوشی Xiaomi 11 Lite NE اولین محصول شیائومی در هند خواهد بود که بدوند پیشوند Mi روانه بازار می‌شود. به گفته این افشاگر، Xiaomi 11 Lite NE در چهار رنگ و دو نسخه حافظه وارد مناطق مختلفی از خود می‌شود. علاوه بر این، Xiaomi 11 Lite NE بر خلاف Mi 11 Lite 5G از تراشه NFC برخوردار است و می‌توان به وسیله آن، برخی از عملیات‌های پرداخت بی سیم را انجام داد. مانند دیگر گوشی‌های شیائومی، این گوشی نیز از برنامه‌های پیش فرض گوگل بهره می‌برد.

اما یک موضوع بسیار مهم نیز از سوی این افشاگر مطرح شده است. او می‌گوید که پشتیبانی نرم افزاری از Xiaomi 11 Lite NE، شامل ٣ به روزرسانی اساسی اندروید در کنار ۴ سال ارائه آپدیت امنیتی خواهد بود. هرچند که شیائومی در مراسم رسمی خود، از چنین موضوعی صحبت به میان نیاورد. در ابتدا، شیائومی چنین اتفاقی را برای سری Xiaomi 11T تأیید کرده بود. بنابراین، انتظار نمی‌رفت که ١١ لایت NE نیز جزوی از این قاعده باشد. اما ظاهراً این طور نخواهد بود. در نتیجه، به نظر می‌رسد که گوشی‌های میان رده و اقتصادی‌تر شیائومی نیز در آینده از وعده دریافت سه آپدیت اساسی اندروید برخوردار شوند. در نهایت، گفته می‌شود که قیمت این دستگاه در هند، بیش از ٢٢,٠٠٠ روپیه (معادل ٢٩٩ دلار آمریکا) خواهد بود.

نظر شما در مورد این احتمال چیست؟ آیا در صورت صحت، از این رویکرد شیائومی استقبال خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️