حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Surface Laptop Studio با RTX 3050Ti و Thunderbolt 4 معرفی شد

مایکروسافت مراسم ٣١ شهریور خود را با جذابیت‌های فراوانی برگزار کرد. در ادامه معرفی محصولات جدید مراسم مایکروسافت، در نهایت مایکروسافت از لپ تاپ جدید خود، یعنی Surface Laptop Studio رونمایی کرده است. این لپ تاپ، دارای مشخصاتی جذاب و چشمگیر است.

مشخصات فنی و جزئیات رسمی از لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio

امروز مایکروسافت از دو محصول جدید خود، یعنی Surface Pro 8 و Surface Go 3 با ویژگی‌های ارتقاء یافته پرده برداشت.

 

مایکروسافت Surface Pro 8 و Surface Go 3 رسماً معرفی شدند

 

اما مایکروسافت امروز تنها به رونمایی از نسل جدید محصولات قبلی خود بسنده نکرده است. بلکه ما شاهد رونمایی لپ تاپی قدرتمند و جذاب مانند Surface Laptop Studio بوده‌ایم. این لپ تاپ، قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند بیش از پیش بر روی توانایی‌های خود تمرکز داشته باشند. پردازنده مرکزی لپ تاپ استودیو، Core H35 i5-11300H یا Core H35 i7-11370H است.

مایکروسافت اعلام کرده است که مغز متفکر موجود در Surface Laptop Studio، پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای نسل ١١ اینتل است. اما تمام ماجرا این نیست. بلکه مایکروسافت این بار از کارت گرافیک اختصاصی RTX 3050Ti نیز بهره گیری کرده است. توجه داشته باشید که RTX 3050Ti، تنها به نسخه Core-i7 اختصاص یافته است. در مقابل، نسخه Core-i5 دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel iris Xe است. بنابراین، این لپ تاپ قدرتمند یکی از مدعیان جدید مایکروسافت به شمار می‌رود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای Surface Laptop Studio، قطر ١۴.۴ اینچی دارد. رفرش ریت آن نیز ١٢٠ هرتز است.

شایان ذکر است که لپ تاپ جدید Surface Laptop Studio از لمس پشتیبانی می‌کند و قلم استایلس Slip Pen 2 بر روی آن قابل استفاده است. بنابراین، می‌توانید در طراحی‌های گرافیکی از آن استفاده کنید. درگاه Thunderbolt 4 در این لپ تاپ تعبیه شده است که نسبت به قبل، سرعت بیشتری را برای انتقال اطلاعات و استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مایکروسافت این لپ تاپ را سازگار با ویندوز ١١ طراحی کرده است. تاچ پد با ویژگی‌های واکنش سناریویی نیز در این لپ تاپ جذاب تعبیه شده است.

مایکروسافت Surface Laptop Studio

عمر باتری در نسخه Core-i5 و Core-i7، به ترتیب برابر با ١٩ و ١٨ ساعت است. ١۶ یا ٣٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ برای این لپ تاپ موجود است.لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio حداکثر از ٢ گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند. در نهایت، زمان رسیدن به قیمت این لپ تاپ جدید فرا می‌رسد. مایکروسافت برچسب قیمتی سرفیس لپ تاپ استودیو خود را برابر با ١,۵٩٩ دلار آمریکا قرار داده است. شروع یپش فروش این لپ تاپ، از امروز و در سایت رسمی مایکروسافت انجام خواهد گرفت.

نظر شما در مورد مشخصات فنی و قیمت این لپ تاپ چیست؟ شما از ١٠ چه نمره‌ای به لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

9میدم چون هیچ چیزی کامل نیست
ولی اگه بخوام به پیشرفتش امتیاز بدم ۱۰ میدم

Faez

ادمین عزیز یه جا خوندم زدین از ۲گیگابایت حافظه SSD پشتیبانی میکند لطفا اصلا کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️