حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کتابخوان آمازون Kindle جدید و نسخه Signature Edition آن رسماً معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، کتابخوان

کتابخوان‌های الکترونیکی، محصولات خیلی محبوبی نیستند. اما پیشرفت آن‌ها در سال‌های اخیر قابل توجه بوده است. آمازون به تازگی از کتابخوان‌های جدید خود رونمایی کرده است. این دو کتابخوان، آمازون Kindle جدید و نسخه Signature Edition آن هستند.

کتابخوان آمازون Kindle جدید و نسخه Signature Edition آن رسماً معرفی شدند

کتابخوان‌ها در سال‌های گذشته پیشرفت‌های مهمی را تجربه کرده‌اند. حتی نمایشگرهای تاشو قرار است در این محصولات رواج یافته‌تر شوند.

 

نمایشگر تاشو جوهر الکرونیک برای کتابخوان های تاشو

 

بر اساس گزارش Gsmarena، آمازون امروز دو نسخه جدید از دو نسخه جدید Kindle Paperwhite محبوب خود را رسماً معرفی کرده است. این دو مدل که نسخه عادی Paperwhite و Paperwhite Signature Edition هستند. این دو، شباهت‌های زیادی با هم دارند. اما نسخه Signature Edition دارای ویژگی‌هایی اضافه است.

گفتنی است که Paperwhite از نمایشگری ۶.٨ اینچی با حاشیه‌های کم‌تر نسبت به قبل همراهی می‌شود. بیشینه نوری این نمایشگر ١٠ درصد افزایش یافته و اکنون قابلیت تنظیم دمای رنگ در اختیار کاربران قرار داده شده است. خبر خوب، این است که نسخه Signature Edition از حسگر تشخیص نور خودکار برخوردار است. عمر باتری کتابخوان آمازون Kindle به ١٠ هفته افزایش یافته است! این نسل کتابخوان‌های آمازون، دارای درگاه Type-C هستند و طی ٢.۵ ساعت فول شارژ خواهند شد. نکته جالب، این است که Signature Edition، برای اولین بار مجهز به قابلیت شارژ بی سیم شده است. در نهایت، نسخه استاندارد و Signature Edition به ترتیب با ٨ و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند.

کیندل‌های جدید، از رابط کاربری جدید با جابه‌جایی ساده‌تر بین بخش‌های مختلف کتاب‌ها بهره می‌برند. همچنین نسخه جدید این رابط کاربری کتابخانه به روز شده‌ای با منوی بازطراحی شده را به کاربر ارائه می‌دهد. خبر خوب دیگر در مورد نسل جدید کتابخوان Kindle آمازون، پشتیبانی از اتصال به دستگاه‌های iOS و اندروید پشتیبانی کننده از برنامه‌ Kindle است. قیمت دقیق این کتابخوان‌ها اعلام نشده است. نسخه استاندارد از ۵ آبان و نسخه Signature Edition نیز از تاریخ ١٣ آبان آماده فروش خواهند بود.

نظر شما در مورد این کتابخوان‌ها چیست؟ مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️