حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر تاشو جوهر الکرونیک برای کتابخوان های تاشو

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | کتابخوان

تلفن های هوشمند تاشو به آرامی راه خود را به بازار پیدا می کنند. آیا کتابخوان های جوهر الکترونیک می توانند محصولات بعدی باشند؟ باید بگویم که بله و شما در حال به نمایشگر تاشو جوهر الکرونیک برای کتابخوان های تاشو نگاه می کنید.

نمایشگر تاشو جوهر الکرونیک

شركت E Ink، شركت پشت تكنولوژی كاغذ دیجیتالی كه در اكثر کتابخوان های الکترونیک وجود دارد بوده و در تلاش است تا اين پیشرفت را انجام دهد. آزمایشگاه تحقیق و توسعه این شرکت مدتی است در حال توسعه نمایشگر تاشو جوهر الکرونیک است و جدیدترین نمونه اولیه آن به وضوح پتانسیل ایده را نشان می دهد.

 

 

ویدیوی فوق از GoodEReader.com منتشر شده است و نمونه اولیه نمایشگر الکترونیکی تاشو را که توسط E Ink تهیه شده است را نشان می دهد. نسخه اولیه در ماه ژوئن منتشر شد، اما جدیدترین سخت افزار یک لولا محکم تر، پنج دکمه اختصاصی در سمت راست دستگاه و دو چراغ برق را در قسمت بالای صفحه برای روشنایی قرار می دهد. همچنین فناوری Wacom برای یادداشت برداری و برجسته کردن مطالب با قلم وجود دارد.

مفهوم کلی جذاب است. همانند تلفن های هوشمند تاشو، کتابخوان الکترونیکی تاشو نویدبخش قرار گرفتن صفحه نمایش بزرگتر در یک بسته کوچکتر است. همچنین آشنایی دلپذیری با طراحی تاشو وجود دارد و دستگاه را بیشتر شبیه به کتاب یا دفترچه یادداشت می کند. ظرفیت یادداشت برداری و همگام سازی مطالب خواندن را نیز اضافه کنید تا یک کیت بسیار مفید داشته باشید.

البته به نظر می رسد که این فناوری هنوز کاملا آمادگی ارایه را ندارد. حاشیه های موجود در این نمونه اولیه بسیار زیاد هستند، چراغهای بالا یادآور اسباب بازیهای دهه ۱۹۹۰ هستند، در حالی که یادداشت برداری در مورد کتابخوان الکترونیکی به طور کلی هنوز با تأخیر موجود، محدود می شود. استفاده از کتابخوان الکترونیکی برای یادداشت برداری مطمئنا یک بازار رو به رشد است، اما هنوز کیفیت کافی برای جایگزینی به قلم و کاغذهای قدیمی نیست. با این وجود، ما با علاقه به دنبال پیشرفت و توسعه این فناوری خواهیم بود.

نظر شما درباره نمایشگر تاشو جوهر الکرونیک برای کتابخوان های تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

چه جالب👌👌👌♥

SHREK

ایده جالبیه هر روز به یه کتاب دیجیتال کامل نزدیک تر میشیم البته اگر قیمتش مناسب باشه که بعید میدونم.

Milad7

هنوز تا عملیاتی شدن فاصله زیادی داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)