حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Galaxy S22 Plus را با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی ببینید؛ همکاری با Olympus منتفی است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ قصد دارد سال آینده از سری جدید پرچمداران خود رونمایی کند. این سری، Galaxy S22 نام خواهد داشت. به تازگی رندر Galaxy S22 Plus در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه، Olympus نیز اظهاراتی در مورد همکاری با سامسونگ داشته است!

رندر سامسونگ Galaxy S22 Plus با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی

در گذشته، ما اشارات مختلفی به شایعات پیرامون سری Galaxy S22 داشته‌ایم. یکی از این مطالب، در مورد دوربین Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus بوده است.

 

دوربین تله Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus سامسونگ زوم اپتیکال واقعی خواهد داشت

 

حال، جزئیات تازه و جذابی از گوشی Galaxy S22 Plus فاش شده است. این جزئیات، مربوط به رندرهای این گوشی هستند. مانند همیشه، Let’sGoDigital و طراحان خلاق آن دست به کار شده‌اند و رندر Galaxy S22 Plus را به نمایش در آورده‌اند. در همین راستا، ما در ابتدا چشم اندازی کلی به این رندرها داریم.

ابتدا از رنگ بندی این گوشی شروع می‌کنیم. احتمال می‌رود که سامسونگ رنگ بندی جذاب‌تر و متنوع‌تری را برای این نسل از گوشی‌های پرچمدار خود در نظر بگیرد. به طوری که ما شاهد ۶ رنگ مختلف سفید، مشکی، سبز، فیروزه‌ای، کرم و صورتی در رندرهای این گوشی هستیم. به همین صورت، سامسونگ بیش از پیش در ارائه رنگ‌های متنوع‌تر تمرکز کرده است.

رندر Galaxy S22 Plus

پس از آن، به طراحی کلی این گوشی می‌رسیم. ما نسبت به قبل شاهد تفاوت عمده‌ای نیستیم. ماژول دوربین اصلی، همانند نسل قبل با فریم پیوند خورده است تا در عین حال، بتواند مقاومت را افزایش بدهد و از بیرون زدگی دوربین بکاهد. این ماژول مستطیلی شکل، میزبان سه سنسور مختلف است. اما این سنسورها با چه ویژگی‌هایی همراه هستند؟ خب، بر اساس این رندرها، سامسونگ قرار است از سنسورهای ١٠+١٢+۵٠ مگاپیکسلی در این گوشی بهره گیری کند.

سنسور ۵٠ مگاپیکسلی این گوشی، احتمالاً همان ISOCELL GN5 تازه وارد است. سنسورهای ١٢ و ١٠ مگاپیکسلی نیز به ترتیب وظیفه ثبت عکس‌های فوق عریض و تله فوتو را دارند. به همین صورت، این اولین باری است که سامسونگ قصد استفاده از سنسورهایی با وضوح بالاتر در گوشی‌های ارزان‌تر سری Galaxy S را دارد. فریم این دستگاه، فلزی است. اما بر خلاف قبل، گفته می‌شود که قاب پشتی از جنس پلاستیک خواهد بود!

در نهایت، نوبت به قاب جلویی می‌رسد. گلکسی S22 Plus مجهز به دوربین سلفی درون نمایشگر نخواهد شد. این موضوع به معنی عدم تمایل سامسونگ مبنی بر استفاده از فناوری دوربین سلفی درون نمایشگر در سری Galaxy S نسل بعد است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز به طور قابل توجهی کاهش خواهند یافت. حفره نمایشگر مرکزی هم پذیرای دوربین سلفی تکی است. درگاه Type-C و اسپیکر استریو نیز در این گوشی موجود خواهد بود.

اما به موضوع دیگری می‌رسیم که Let’sGoDigital آن را اعلام کرده است. همان طور که احتمالاً می‌دانید، شایعات زیادی پیرامون همکاری سامسونگ و Olympus در بخش دوربین گلکسی اس ٢٢ اولترا منتشر شده‌اند. اما این منبع، اخیراً با کمپانی Olympus تماس برقرار کرده است. بر اساس اظهارات موثق آن‌ها، قرار نیست شاهد همکاری بین سامسونگ و Olympus باشیم. هرچند که این موضوع، ممکن است تنها برای هیجان زده نگه داشتن کاربران باشد. اما احتمال چنین اتفاقی، بسیار کم است. در نهایت، باید منتظر باشیم که ببینیم سامسونگ در آینده چه خواهد کرد.

نظر شما در مورد رندر Galaxy S22 Plus چیست؟ مشخصات دوربین Galaxy S22 Plus چطور است؟ آیا همکاری سامسونگ و Olympus به واقعیت می‌پیوندد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

چقدر برند ها روی بزرگتر جلوه کردن لنز مانور میدن . ای کاش طراحی جزیره لنز رو زیباتر میکرد .

این طراحی هم جالب میشد
comment image

نیما عرفانی

قوت قلبی برای شیائومی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️