حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 نسخه اسنپدراگون ٨٩٨ در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، بنچمارک، سامسونگ

کمپانی کره‌ای سامسونگ در حال برنامه ریزی مراسم آنپکد جدیدی برای سال آینده است. کره‌ای‌ها سال آینده از سری Galaxy S22 رونمایی می‌کنند. این بار، گلکسی S22 نسخه اسنپدراگون در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شده است. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به جزئیات موجود از این نسخه خواهیم داشت.

گلکسی S22 نسخه اسنپدراگون در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

ما پیش از این شاهد انتشار امتیاز گیک بنچ گلکسی S22 بودیم. اما این نسخه، مجهز به تراشه Exynos 2200 بوده است.

 

بنچمارک گیک بنچ Exynos 2200 عملکرد نه چندان درخشان CPU این تراشه را نشان می دهد

 

بر اساس گزارش Mysmartprice، نسخه احتمالی گلکسی S22 با تراشه Snapdragon 898 در گیک بنچ مشاهده شده است. شایان ذکر است که مدل نامبر این گوشی، SM-S901U است که صراحتاً اشاره‌ای به سری Galaxy S22 ندارد. اما در این بین، گزارشات حاکی از این هستند که نسخه جهانی گلکسی S22 مجهز به همین تراشه خواهد بود. استفاده از تراشه Snapdragon در نسخه جهانی، قابل توجه است. زیرا مدت زیادی بود که شاهد این اتفاق نبودیم.

 

سری Galaxy S22 سامسونگ در بیشتر مناطق از Snapdragon 898 استفاده خواهد کرد

 

به نظر می‌رسد که تراشه موجود در این گوشی، دارای مشخصاتی بهتر از همیشه است. پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی، از ۴ هسته احتمالی Cortex-A510 با فرکانس ١.٧٩ گیگاهرتز بهره مند خواهد شد. ٣ هسته دیگر نیز احتمالاً از نوع Cortex-A710 با حداکثر فرکانس کاری ٢.۵ گیگاهرتزی هستند. هسته بزرگ و اصلی نیز Cortex-X2 با فرکانس کاری ٣ گیگاهرتزی خواهد بود. ما این روش پیکربندی را در تراشه‌های پیشین کوالکام نیز دیده بودیم. اگرچه بر اساس امتیازات این نسخه، می‌توان متوجه شد که گلکسی S22 نسخه اسنپدراگون با یک نسخه فریمور ناقص تست شده است. دلیل امتیاز تک هسته‌ای ۴٧۵ و امتیاز چند هسته‌ای ١,٣٩٣ همین است. این امتیاز، مربوط به گوشی‌های اقتصادی است.

امتیاز گیک بنچ گلکسی S22 نسخه Snapdragon

اما مطمئناً در نسخه نهایی اسنپدراگون ٨٩٨، شاهد عملکردی بسیار بهتر خواهیم بود. پیش از این یک گوشی دیگر از ویوو با این تراشه دیده شده بود. اما امتیاز آن نیز بسیار کم‌تر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم. ممکن است دلیل این امتیازات کم، تمام نشدن آزمایشات این تراشه باشد. بنابراین، اجرای آن بر روی نسخه‌های فریمور اولیه سبب کاهش امتیاز چشمگیر می‌شود. سامسونگ و کوالکام، تراشه‌های جدید خود را تا اواخر سال ٢٠٢١ معرفی می‌کنند. بنابراین، تا هفته‌های آینده شاهد انتشار نمرات اصلی این تراشه خواهیم بود. ٨ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ١٢ پایه در این نسخه موجود بوده است.

نکته قابل توجه دیگر در این نسخه از Galaxy S22، وجود پردازنده مرکزی Adreno 730 است. مادربرد آن نیز Taro است. سامسونگ این گوشی را با هر دو تراشه Exynos 2200 و Snapdragon 898 تست کرده است. در نهایت، کم کم باید آماده رونمایی از گوشی‌های این سری شویم.

نظر شما در مورد امتیاز این نسخه چیست؟ مشخصات این تراشه چطور است؟ فکر می‌کنید بهتر است کدام نسخه جهانی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فیکه🙂🙂این در حد اسنپدراگون ۷۲۰ هم نیست چه برسع ۸۹۸😂

ali karimi

سلام، درسته که هنوز وارد بازار نشده پنجمارکش اومده ولی این امتیازات وقتی درسته که سوار یک گوشی خوب بشه و بره زیر کار و فشاراونوقت میشه فهمید چقدر قدرت داره، منکه بی صبرانه منتظر این گوشی سامی هستم و گوشیهای دیگه که با هسته های جدیدARM وارد بازار میشن، ومعماریarmv9 اگه درست گفته باشم با هسته های جدید a710 و a510 وx2, تا بتونم بین این گوشیها یه گوشی پرچمدار بگیرم که تا چندین و چندسال راحت باشم، بعدشم که دیگه پیر شدیمو تو فکر گوشی بوشی نیستیم،😊موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️