حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Xiaomi Pad 5 مشخص شد: بهتر از رقبای گران‌تر!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی پس از مدت مدیدی به بازار تبلت‌ها بازگشت. این کمپانی، ورود پر سر و صدایی به این بخش داشت. تبلت Xiaomi Pad 5، جدیدترین تبلت شیائومی محسوب می‌شود. در همین حین، عمر باتری و تست سرعت شارژ Xiaomi Pad 5 منتشر شده است.

شیائومی پد ۵

شیائومی در مراسم ماه گذشته خود در چین، از Mi Pad 5 رونمایی کرد. پس از آن، این تبلت با نام Xiaomi Pad 5 وارد بازار جهانی شد.

 

تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 رسماً معرفی شدند

 

در این بین، تبلت جدید شیائومی به سرعت در بررسی‌های Gsmarena ظاهر شد. تبلت Xiaomi Pad 5، یک تبلت مقرون به صرفه اما قدرتمند از شیائومی است. عمر باتری Xiaomi Pad 5 به همراه است سرعت شارژ آن مشخص شده است. اما پیش از آن، مروری بر مشخصات این تبلت داریم:

– نمایشگر ١١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 860

– سیستم عامل اندروید ١١ همراه با رابط کاربری MIUI For Pad

– باتری ٨,٧٢٠ میلی آمپر ساعتی

– پشتیبانی از شارژر ٣٣ واتی (شارژر ٢٢.۵ واتی درون جعبه)

عمر باتری Xiaomi Pad 5

عمر باتری Xiaomi Pad 5

تبلت جدید شیائومی، دارای ظرفیت باتری نسبتاً زیادی است. اما این تبلت تا چه میزانی دوام می‌آورد؟ در بخش پخش فیلم، بازدهی حدوداً ١۴:٢٠ ساعته را شاهد هستیم. در بخش وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، عمر باتری حدود ١۴:٣٠ ساعت. عمر باتری این تبلت، بسیار خوب است. به عنوان مثال، Tab S7 FE در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم، به ترتیب ١١:٣٠ و ۹:۳٠ ساعت دوام می‌آورد!

تست سرعت شارژ تبلت جدید شیائومی

همان طور که ذکر کردیم، این تبلت با شارژر ٢٢.۵ واتی درون جعبه روانه بازار می‌شود. اما از شارژر ٣٣ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اما سرعت شارژ این تبلت چطور است؟

با شارژر درون جعبه، نیم ساعت طول می‌کشد تا این تبلت ٢٧ درصد شارژ شود. اما با شارژر ٣٣ واتی، این میزان به ٣۶ درصد می‌رسد. زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری با شارژر ٢٢.۵ و ٣٣ واتی، به ترتیب حدود ٩٨ و ١٢٠ دقیقه طول می‌کشد.

نظر شما در مورد عمر باتری این تبلت چیست؟ آیا سرعت شارژ آن برای شما مناسب است؟ فکر می‌کنید در این رنج قیمتی، تبلتی بهتر از Xiaomi Pad 5 وجود داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

عالی آقا عالی
دیگه بهتر از این چی میخوایم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️