حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 و +S22 از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ بهره خواهند برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

کمپانی سامسونگ از زمان عرضه گلکسی S20 و در ادامه نیز با گلکسی S21، مدل‌های عادی و پلاس خود را به مشخصات دوربین یکسان از جمله سه سنسور اصلی، تله‌فوتو و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز کرده است. با این حال و پس از گذشت سه سال، طبق گزارشات، سامسونگ درحال کار بر روی سری پرچمداران آینده Galaxy S22 خود می‌باشد. با شروع مراحل توسعه، رفته‌رفته اطلاعاتی از مشخصات و برخی شایعات این گوشی‌ها نیز در سراسر اینترنت پخش می‌شود. درجدیدترین این موارد، عصر امروز افشاکننده معروف IceUniverse، اطلاعات تأیید نشده دیگری در مورد سری آینده گلکسی S22 را منتشر کرده که طبق ادعای وی، نسخه عادی و پلاس با سنسور دوربین کاملا جدید ۵۰ مگاپیکسلی از نوع GN5 سامسونگ، معرفی خواهند شد.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S22 و +S22 از نوع GN5 سامسونگ

آیس یونیورس اخیرا در حساب Weibo خود فاش کرده است که گلکسی S22 (استاندارد) و گلکسی +S22 از دوربین جدید GN5 سامسونگ شامل سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح 8,160×6,144 و با اندازه پیکسل 1.0μm و ابعاد سنسور 1/1.57 اینچ معرفی خواهند شد.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S22 و +S22 از نوع GN5 سامسونگ

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S22 و +S22 از نوع GN5 سامسونگ

شایان ذکر است که سنسور GN5 سامسونگ از دو حالت شامل ۵۰ مگاپیکسلی کامل و همچنین ترکیب ۴ در ۱ پیکسل‌ها و درنتیجه رزولوشن ۱۲.۵ مگاپیکسل و اندازه پیکسل ۲ میکرومتر پشتیبانی می‌کند. همچنین در حین ضبط ویدئو، این سنسور می‌تواند وضوح 8K را با 30 فریم‌برثانیه، وضوح 4K را با 120 فریم‌برثانیه و وضوح Full-HD را نیز با 240 فریم‌برثانیه ضبط کند.

مشخصات سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ

مشخصات سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ

در ادامه، عکاسی ١٢ بیتی و پشتیبانی از فرمت RAW نیز از دیگر مشخصات این سنسور ۵٠ مگاپیکسلی ارتقاء یافته می‌باشد. یکی دیگر از موارد بهبود یافته در این نسل، فناوری فوکوس Dual Pixel Pro سامسونگ می‌باشد که از تمامی پیکسل‌های سنسور برای عملکرد فوکوس بی‌نقص و سریع استفاده می‌کند که مخصوصا در عکاسی شرایط نوری ضعیف، تأثیر بسزایی دارد.

همچنین پیش از این نیز شایعاتی پخش شده بود مبنی‌بر اینکه هر دو نسخه عادی و پلاس پرچمداران آینده سامسونگ از زوم تله‌فوتو واقعی ۳ برابر نیز پشتیبانی می‌کنند.

احتمالا دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra زوم پیوسته 3X و 10X خواهد داشت

دیدگاه شما در مورد ارتقا احتمالی دوربین اصلی و تله‌فوتو نسخه عادی و پلاس گلکسی اس ۲۲ آینده سامسونگ پس از گذشت دو نسل چیست؟ با توجه به منبع اطلاعات و اطمینان وی از این شایعات، به‌احتمال زیاد شاهد ارتقا در بخش دوربین سامسونگ خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی