حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران HarmonyOS از مرز ١٠٠ میلیون نفر گذر کرد!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت، اخبار، هواوی

هواوی چندین سال را صرف تحقیق و توسعه HarmonyOS کرد. این کمپانی، در چین توانسته است برای بسیاری از کاربران خود HarmonyOS را به صورت آپدیت ارائه کند. حال، تعداد کاربران HarmonyOS هم اکنون از مرز ١٠٠ میلیون نفر گذشته است. این نشان می‌دهد که هواوی عزم خود را برای گسترش هرچه بیشتر HarmonyOS، جزم کرده است.

تعداد کاربران HarmonyOS بالأخره از مرز ١٠٠ میلیون نفر گذر کرد!

در همان اوایل ارائه HarmonyOS، آمار و ارقام جذابی از آن منتشر شد. در یک هفته ابتدایی ارائه آن، بیش از ١٠ میلیون گوشی به HarmonyOS 2.0 آپدیت شدند!

 

تعداد کاربران HarmonyOS در کم‌تر از یک هفته به بیش از ١٠ میلیون نفر رسید

 

به گزارش GizChina، غول چینی شناخته شده، به روزرسانی HarmonyOS را برای بسیاری از دستگاه‌های خود و آنر منتشر کرده است. طی سه ماه گذشته، شاهد انتشار گسترده HarmonyOS 2.0 بودیم. حتی دستگاه‌های بسیار قدیمی نیز این آپدیت را دریافت کرده‌اند! اما در نهایت، هواوی از جزئیات جدیدی در مورد ارائه آپدیت HarmonyOS 2.0 پرده برداشت. دیشب، محصولات جدیدی از هواوی معرفی شد. پس از آن، یک مقام ارشد هواوی به روی صحنه آمد و از اطلاعیه جدید HarmonyOS صحبت کرد. او اعلام کرد که تعداد کاربران HarmonyOS هم اکنون از ١٠٠ میلیون نفر گذشته است. هواوی در ادامه گفت:

از داشتن کاربرانی مانند شما متشکر هستیم. امیدواریم تا در آینده نیز با شما همراه باشیم. در آینده، ما مقصود اصلی خود را فراموش نمی‌کنیم و سعی داریم تا بهترین تجربه کاربری را در اختیار شما قرار بدهیم.

خب، اگر راستش را بخواهید این آمار واقعاً قابل توجه است. چرا که ١٠٠ میلیون کاربر در تنها چند ماه، یک نقطه عطف بزرگ است. بر اساس گزارشات، بیش از ١٠٠ مدل در این برنامه جای داشته‌اند. در آینده نزدیک، بسیاری دیگر از گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر آنر و هواوی این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. به طوری که هواوی می‌گوید تا پایان سال، تعداد کاربران HarmonyOS به ۴٠٠ میلیون نفر می‌رسد. این نشان می‌دهد که هواوی اهداف بسیار بزرگی دارد.

اما دقیقاً روند پیشرفت ارائه HarmonyOS به چه شکل بوده است؟ خب، در هفته اول ارائه آپدیت، HarmonyOS حدود ١٠ میلیون کاربر داشت. در عرض دو هفته، این تعداد به ١٨ میلیون نفر رسید. پس از گذشت یک ماه، کاربران به ٢۵ میلیون نفر رسیدند. در نهایت با پایان ماه جولای، این میزان به ۴٠ میلیون نفر افزایش یافت. در کم‌تر از ٢ ماه، تعداد کاربران HarmonyOS از مرز ۵٠ میلیون نفر گذشت! تا پایان ماه آگست، میزان کاربران به ٧٠ میلیون افزایش یافتند. این کمپانی، چند روز پیش اعلام کرد که ٩٠ میلیون کاربر HarmonyOS دارد. در نهایت، دیشب چینی‌ها گفتند که میزان کاربران HarmonyOS از ١٠٠ میلیون نفر رد شده است. تقریباً در هر ثانیه، ٨ کاربر آپدیت HarmonyOS را نصب می‌کنند!

این برنامه، بزرگ‌ترین برنامه آپدیت تاریخ هواوی بوده است. در حال حاضر، حدود ۵۶ مدل دستگاه از هواوی و آنر در حال دریافت این به روزرسانی هستند. برخی از دستگاه‌ها نیز به صورت کامل به روزرسانی شده‌اند. بسیاری از این دستگاه‌ها، حتی قرار نبوده است که به روزرسانی نسخه جدید EMUI را دریافت کنند. با توجه به این انتشار گسترده، می‌توان امیدوار بود که تعداد کاربران بسیار بیشتر از این‌ها باشد.

نظر شما در مورد سرعت ارائه به روزرسانی هواوی چیست؟ آیا HarmonyOS 2.0 را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید هواوی در سطح جهانی بتواند رکوردی ثبت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب آخه هارمونی ك چیز خاصی نداره😐
همون اندروید رو ورداشته یه یو آی روون و بی نقص گذاشته روش
اگه بتونی نقصای اندروید رو برطرف کنی هنره

m.b

باید بهش فرصت داد تا راهشو از اندروید کم کم جدا کنه… طبیعیه که الان شبیه یه پوسته از اندروید باشه چون کاربرا به اندروید عادت دارن و نمیتونن ناگهان تو یک نسل عاداتشون رو عوض کنن… هوآوی اگر برنامه‌ای برای مستقل کردن هارمونی داشته باشه و موانع جلوش رو نگیرن کم کم شخصیت جدا از اندروید رو ایجاد میکنه برای کاربراش…

Sarnevesht

الان موندم که بهت لایک بدم یا دیسلایک😂😂

Faez

دقیقا رفتن اندرویدیو بازنویسی کردن و خیلی چیزارو مثل گوگل ازش حذف کردن اسمشو گذاشتن هارمونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️