حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری ایران خودرو یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

ایران خودرو به تازگی طرح فروش فوری جدیدی را ارایه کرده است. در این طرح ۳ خودرو سواری ارایه خواهد شد. هر ۳ مدل موجود در این طرح دستی هستند. فروش فوری ایران خودرو یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت قرعه کشی برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام آن تا چهار شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ است.

فروش فوری ایران خودرو یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

طبق بخشنامه شماره ۴۳۸۹ تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر ۱۲ ماهه) شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام شد. ایران خودرو می گوید با عنایت به اهمیت سلامت متقاضیان محترم، تاکید می گردد امکان ثبت نام از طریق سایت در منزل میسر است.

  1. ♦ شما می توانید در اینستاگرام ترنجی هم عضو شوید!
  2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار در اختیار شماست.

در جدول زیر خواهید دید که چه محصولات و با چه قیمت و زمان تحویلی ارایه خواهد شد:

  1. ۱- پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای با قیمت قطعی حدود ۲۱۶ میلیون تومان – موعد تحویل ۳ ماهه
  2. ۲- پارس TU5 با قیمت قطعی ۱۴۵ میلیون تومان – موعد تحویل ۳ ماهه
  3. ۳- پارس بنزینی با قیمت قطعی حدود ۱۴۰ میلیون تومان – موعد تحویل ۳ ماهه
فروش فوری ایران خودرو یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

فروش فوری ایران خودرو یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

نکته ۱: برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند، نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو

نکته ۲: نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

نکته ۳: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام فروش فوری یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

از روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ شروع و تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ادامه خواهد داشت.

طبق بخشنامه شماره ۴۳۸۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد. لذا در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه :

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می گردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی مطلع گردد.

آموزش دیدن نتیجه قرعه کشی ایران خودرو در سایت شرکت

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت على الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت على الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکات مهم در ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی (در ادامه خواهید خواند) مندرج در بخشنامه (مثلا دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر (انقضای تاریخ اعتبار) و … باشند، در صورت اقدام به ثبت نام ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط عمومی بخشنامه:

۱- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲- حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.

٣- ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر و دارای تاریخ اعتبار الزامی می باشد.

۴- انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع می باشد.

۵- متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده نماید.

۶- شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸- فرد انتخاب شده، می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام نماید. و گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱٫۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۹-. امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی (مطابق با مصوبات کمیته خودرو) وجود ندارد

۱۰- خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

سورن پلاس

سورن پلاس

شرایط اختصاصی بخشنامه:

۱. تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

٢- انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

٣- خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴- صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصا کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

۵- در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفا در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

ماجرای فروش اقساطی ایران خودرو چیست؟

۶ـ در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال بعد از دریافت خودرو از سوی مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می گیرد.

۷- در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸- در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.

۹- در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰- امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) امکان پذیر می باشد.

اعلام برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ + ظرفیت و شانس برنده شدن

۱۱- سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و تمامی پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲- شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

شما در این طرح فروش ایران خودرو شرکت خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تفاوت پرشیا معمولی با tu5 ۵ میلیونه 🙂اما تو بازار خیلی بیش تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)