حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماجرای فروش اقساطی ایران خودرو چیست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

شکی نیست که وضعیت بازار خودرو در التهاب عجیبی است. با آغاز اوج گرفتن قیمت ها در بازار، شاهد افزایش گاها تا ۲۰ درصدی قیمت ها نسبت به ۱ ماه پیش هستیم. در همین حال و با طرح های فروش نامناسب شرکت های خودروساز، سودجویی برخی افراد هم بالا گرفته است. فروش اقساطی ایران خودرو جدیدترین موضوعی است که این روزها دهان به دهان می چرخد. اما واقعا ماجرای آن چیست؟

فروش اقساطی ایران خودرو

طی روزهای اخیر برخی اخبار و اطلاعیه ها مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن، با بازپرداخت ۴ تا ۳۶ ماهه و تحویل آنی، در حال بازنشر در برخی رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی است.

این اطلاعیه ها در شرایطی ارایه می شود که ایران خودرو تقریبا سال هاست که طرح فروش اقساطی رسمی نداشته است.

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای

ایران خودرو تکذیب کرد، این طرح رسمی نیست

به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده مسوولیت تبعات احتمالی این اقدام، برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

در اطلاعیه منتشر شده توسط ایران‌خودرو، تاکید شده که سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، تنها مرجع ثبت نام مشتریان است و هر گونه ادعایی مبنی بر فروش محصولات خارج از این سایت و جز سه روش فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید برخلاف رویه معمول این شرکت است و تبعات احتمالی ناشی از این اقدام برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو

با توجه به شانس پایین برنده شدن در طرح فروش های ایران خودرو به نظر می رسد که خریداران به ناچار به چنین طرح های غیررسمی پناه بیاورند که شرکت از آن ها اعلام برائت می کند.

شما این طرح های فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را دیده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)