حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین گلکسی S22 Ultra سامسونگ فاش شد: منتظر سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نباشید!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

علی‌رغم معرفی سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ با نام ISOCELL HP1 که اولین در صنعت موبایل نیز به‌شمار می‌رود، ظاهرا این شرکت قصد استفاده از آن را در پرچمدار گلکسی S22 Ultra خود ندارد. درعوض، اطلاعات تازه‌ای پیرامون مشخصات دوربین گلکسی S22 Ultra منتشر شده است که ادعا می‌کنند غول کره‌ای به هر دلیلی به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود پایبند خواهد بود.

مشخصات دوربین گلکسی S22 Ultra سامسونگ

به نقل از وب‌سایت کره‌ای The Elec، درست مانند Galaxy S21 Ultra، نسخه ۲۲ نیز از سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با این حال، سامسونگ هنوز هیچ سنسور 108 مگاپیکسلی جدیدی را معرفی نکرده است، بنابراین نمی‌توان تأیید کرد که آیا این شرکت در ماه‌های آینده از حسگر فعلی موجود استفاده کرده و یا سنسور جدیدی را رونمایی خواهد کرد. با توجه به اینکه گفته می‌شود سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی S22 را در ماه نوامبر آغاز می‌کند، این شرکت باید سریعا سنسور جدید قابل استفاده در سری بعدی خود را معرفی کند، درغیر این صورت مجبوریم فرض کنیم که از همان سنسور موجود در Galaxy S21 Ultra استفاده کرده است.

جدا از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، Galaxy S22 Ultra عملکرد S-Pen را نیز حفظ خواهد کرد و این بار شاید سامسونگ بتواند برخی پیشرفت‌ها را در این زمینه انجام دهد؛ بنابراین کاربرانی که به سری گلکسی نوت عادت کرده بودند، غیبت آن را از دست نخواهند داد. درست همانطور که پیش‌تر نیز گزارش کردیم، انتظار نمی‌رود که سامسونگ یک دوربین 3D ToF را به ممتازترین عضو خانواده Galaxy S22 بیاورد، اما احتمالا دارای یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر خواهد بود.

مشخصات دوربین گلکسی S22 Ultra سامسونگ

مشخصات دوربین گلکسی S22 Ultra سامسونگ

همچنین گفته می شود که سامسونگ از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی برای Galaxy S22 Ultra البته در داخل سوراخ نمایشگر و نه دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کند. با نگاهی به کیفیت تصویر دوربین‌های زیر نمایشگر، می‌توان دریافت که چرا این شرکت نمی‌تواند ریسک استفاده از آن را در رده‌بالاترین پرچمدار سال آینده خود بپذیرد، چراکه این پرچمداران می‌توانند انتقادات شدیدی را به‌خاطر عدم توانایی رقابت با سری آیفون 13 دریافت کنند. بنابراین با فرض صحت گزارش، این تصمیم سامسونگ کاملا منطقی و درست است.

پیش از این با شایعه‌ای روبرو شدیم که بیان می‌کرد Galaxy S22 Ultra به‌همراه دوربین 200 مگاپیکسلی تحت برند Olympus معرفی خواهد شد. این شرایط احتمالاً توجه رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند. با این حال، در‌حال‌حاضر هیچ صحبت رسمی در مورد این همکاری مطرح نشده است.

مشخصات سری Galaxy S22، اطلاعاتی در مورد باتری، دوربین و نمایشگر آن می‌دهد

دیدگاه شما درباره مشخصات دوربین گلکسی S22 Ultra سامسونگ و عدم استفاده از سنسور دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی این شرکت در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

امیدوارم گند نزنه

Monarch

تا ماه نوامبر و حتی بعد از اون و تا قبل از معرفی خود گوشی و حتی در زمان معرفی نیز میتونه سنسور جدید رو معرفی کنه و فکر نمیکنم لزومی داشته باشه حتما تا قبل از اون معرفی بشه

Mahdi

خیلی احتمالش کم بود استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی