حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra زوم پیوسته 3X و 10X خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز و در ترنجی خواندیم که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از لیست دوربین های Galaxy S22 خط خورده است. شاید آن یک خبر نسبتا ناخوشایند برای برخی کاربران باشد اما خبر خوب برای اکثر کاربران این است که احتمالا دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra زوم پیوسته 3X و 10X خواهد داشت.

دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra

شایعات متناقض زیادی در مورد دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra وجود دارد. برخی می گویند این گوشی دوباره هم از مشخصات سخت افزاری S21 Ultra استفاده می کند و برخی دیگر ادعا می کنند که به سنسورهای جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز است. در این میان Ice Universe وارد عمل شده و بیشتر به سمت گزینه اول متمایل است، اما می گوید دوربین های تله فوتو بهبود یافته است.

به گفته وی گلکسی S22 Ultra دارای دو لنز زوم با فاصله کانونی متغیر است. اولین مورد برای زوم ۳ برابری و دومی برای زوم ۱۰ برابر ارایه می شود. اینها همان اعداد بزرگنمایی دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا فعلی هستند، اگرچه لنزهای جدید باید بتوانند بزرگنمایی بهتری ارایه کنند.

لوگو سامسونگ

سامسونگ

یک ارتقاء کوچک برای سنسورهای مورد استفاده در دو دوربین تله وجود خواهد داشت. مدل جدید از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل های 1.22 میکرومتر استفاده می کند، در مقایسه با دو سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل یکسان (یعنی سنسورهای جدید کمی بزرگتر خواهند بود). هر دو دوربین از تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) برخوردار خواهند بود.

دوربین اصلی یکسان خواهد بود، به جز چند تغییر. این دوربین دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با پیکسل های 0.8 میکرومتر است. مشخص نیست که آیا این همان سنسور HM3 است که در Ultra فعلی استفاده می شود یا نسل جدید. گفته می شود که این دوربین OIS بهبود یافته را به ارمغان می آورد.

همچنین می شنویم که دوربین فوق عریض به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می شود، اما این دوربین هم دارای OIS است. تثبیت الکترونیکی تمایل دارد به اندازه کافی در مناطق خاص خوب کار کند، اما OIS ممکن است ترفندهای جالب جدیدی را فعال کند.

در نهایت، دوربین سلفی. این دوربین همچنان مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا فعلی دارای سنسور ۴۰ مگاپیکسلی است و احتمالا از نوع زیر نمایشگر نخواهد بود (اولین دوربین UD سامسونگ دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است و زمان توسعه آن کمتر از یک سال است). با این حال، سامسونگ لنز را بهبود می بخشد، بنابراین بدون ارتقا نیست.

زمان ارایه سری Galaxy S22 سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ پیش بینی می شود، با نزدیک شدن زمان عرضه باید اطلاعات قابل اطمینان تری بدست آوریم. Galaxy S22 و S22+ ممکن است به دنبال ارتقاء اصلی دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز تله مناسب (احتمالا همان ماژول 3x با فاصله کانونی متغیر 3x در S22 Ultra) باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۲ اولترا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جالب میشه زوم تا حدی کاربردیه بعدش خیلی از کیفیت میافته دیگه خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)