حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ویندوز ۱۱ برای تمام لپتاپ های هواوی (MateBook) ارائه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، هواوی

ویندوز ۱۱ تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ رسما ارایه خواهد شد. جدیدترین سیستم عامل دسکتاپی مایکروسافت تغییرات بصری و حتی صوتی جالبی دارد. با افزایش حداقل سیستم مورد نیاز Windows 11 احتمالا تعداد زیادی از کامپیوترهای فعلی نمی توانند رسما به سیستم عامل جدید ارتقا پیدا کنند. با این حال اگر لپتاپ Huawei خریدید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت ویندوز ۱۱ برای تمام لپتاپ های هواوی (MateBook) ارائه خواهد شد.

آپدیت ویندوز ۱۱ لپتاپ های هواوی

هوآوی، که به دلیل هنرنمایی و مشخصات برجسته بازار لپتاپ ها شناخته شده، دارای تعداد زیادی لپ تاپ است که تحت مجموعه سری MateBook فروخته می شوند. پس از تحریم تاثیرگذار امریکا که متمرکز بر تجارت تلفن های هوشمند این شرکت بود، به دلیل عدم دسترسی به خدمات Google، این شرکت تصمیم گرفت تا به سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS کوچ کند. خوب، در مورد کاربران لپتاپ های هواوی MateBook خوشبختانه خبر خوبی داریم و آن ارتقاء به ویندوز 11 است. هواوی به طور رسمی تایید کرد که همه لپ تاپ های سری MateBook به نسخه جدید ویندوز ارتقا می یابد.

این تأییدیه رسمی از طریق حساب رسمی Huawei در Weibo و قبل از عرضه رسمی ویندوز ۱۱ انجام می شود. هواوی تأیید می کند که همه لپ تاپ های MateBook با ویندوز 10 از پیش نصب شده، واجد شرایط ارتقا به ویندوز 11 و به صورت کاملا رایگان هستند.

نوت بوک های MateBook هواوی در سری X ، سری D و همچنین سری B طبقه بندی شده اند. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که به روزرسانی ویندوز 11 برای این دستگاه های MateBook به زودی پس از عرضه رسمی مایکروسافت به صورت جهانی، منتشر شود.

ویندوز 11 تغییرات چشمگیری را عرضه خواهد کرد. این سیستم‌عامل ویجت ها را ارائه می کند و از همه مهم تر از نرم افزار های اندروید روی ویندوز پشتیبانی خواهد کرد. نسل بعدی ویندوز دارای ظاهری بازسازی شده خواهد بود که این بهره وری را افزایش می دهد.

شما لپتاپ هواوی دارید یا به فکر خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)