حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه تلگرام به واتس اپ در توییتر: چه سالی هستیم؟!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | پیام رسان

این اولین مرتبه نیست که در توییتر شاهد طعنه تلگرام به واتس اپ هستیم. پیش از این پیرامون مشکل حریم خصوصی Whatsapp شاهد بازخورد تلگرام بودیم و حالا آنها در پاسخ به توییت جدید واتس اپ برای معرفی ویژگی جدید انتقال از iOS به اندروید (یا بالعکس) پاسخ آتشینی داده اند! تلگرام در پاسخ به این توییت یک Gif ارسال کرده است که می پرسد، چه سالی هستیم؟

طعنه تلگرام به واتس اپ در توییتر

قابلیت جدید انتقال واتس اپ از iOS به اندروید یا برعکس یکی بهترین آپدیت های این پیام رسان محبوب در سطح جهان است. با این حال اساسا این سوال وجود دارد که چرا اصلا از ابتدا وجود نداشت.

درگیری لفظی واتس اپ و تلگرام در توییتر

پیام رسان واتس اپ بیشتر کاستی های خود را به دلایل امنیتی عنوان می کند. با این حال تلگرام از نظر امکانات بسیار جلوتر از واتس اپ یا شاید هر پیام رسان دیگر می ایستد. همین پیشرو بودن Telegram نسبت به واتس اپ هم سبب می شود که گهگداری در توییتر شاهد آبی های دنبال کننده سبز بزرگ، باشیم.

در جدیدترین شیطنت تلگرام شاهد یک پاسخ طنز به توییت معرفی ویژگی جدید واتس اپ هستیم. شما می توانید تصویر این توییت را اینجا ببینید:

طعنه تلگرام به واتس اپ

طعنه تلگرام به واتس اپ

همانطور که می بینید، زیر توییت واتس اپ برای معرفی ویژگی جدید خود، تلگرام Gifی قرار داده است که می پرسد “چه سالی هستیم؟” (ترجمه معنایی) این به وضوح می گوید که واتس اپ خیلی عقب تر از رقابت ایستاده است.

طعنه تلگرام به واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

تلگرام یک پیام رسان کاملا ابری است که انتقال بین دستگاه های مختلف هرگز دغدغه کاربران آن نبوده است. این ویژگی نه در سال ۲۰۲۱ بلکه از ۸ سال پیش در دسترس کاربران این پیام رسان بوده است. همچنین فضای نامحدود ابری و امکان ارسال های فایل های تا ۲ گیگابایت از برتری های ویژه آن است.

نظر شما درباره این طعنه تلگرام به واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دهنشو سرویس😂😂😂
سال ۲۰۰۵ میلادی هستیم

خوشم اومد😂😂😂
کلا واتساپ تو دوران عصرحجر بیشتر زندگی میکنه.

هنوز که هنوزه پیام بعد یه مدتی نمیشه حذف کرد🙂🙂اما تو تلگرام میشه همه چیو حدف کرد😊

Auroro

واتساپ بپاک خودتو

amin.no

داخل واتساپ یه عکسی میخوای بفرستی بعد فهمیدی اشتباهه هنوز ارسال تکمیل نشده و کنسل میزنی بعد یه پیام برای طرف میره یه پیامی حذف شده است. بابا من اصلا به مرحله ارسالش نرسیده بودم🤦😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)