حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه تلگرام به واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پیام رسان

طعنه های تلگرام به واتس اپ اصلا کم تعداد نیستند. مثلا حدودا یک سال و نیم پیش بود که شاهد تیکه تلگرام به واتس‌اپ درباره حجم فایل های ارسالی بودیم. حالا اما امروز طعنه تلگرام به واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید را شاهد هستیم. مشخصا در شرایطی که خیلی از کاربران به فکر کوچ از واتس اپ افتاده اند و یک جایگزین واتس اپ می خواهند، این بهترین موقع برای جلب توجه کاربران توسط تلگرام است.

طعنه تلگرام به واتس اپ

تلگرام و واتس اپ به عنوان نمونه برجسته در دنیای پیام رسان ها (تلگرام کمی بیشتر از پیام رسان است) شناخته شده اند. تلگرام با امکانات فراوان و تجربه کاربری غنی تر و واتس با کاربر فراوان و غنی تر! مشخصا یکی از فاکتورهای موفقیت هر کسب و کاری، تعداد کاربران آن است. پس اگر اینطور حساب کنیم، واتس اپ از تلگرام موفق تر است.

مشخصا تلگرام دوست دارد چندین میلیون از کاربران واتس اپ به این بستر بروند. در نتیجه تلاش برای جلب توجه کاربران توسط تلگرام، شاهد انتشار تصویر در زیر در توییتر این شرکت هستیم:

طعنه تلگرام به واتس اپ

طعنه تلگرام به واتس اپ

بله، تلگرام معتقد است که واتس اپ با شرایط جدید خود را به شرایط دشواری مانند مردن، دچار کرده است. تصویر مشهوری که چندی پیش ترند بزرگی در سطح جهان بود و حکایت از عاقبت ناگوار یک کار داشت.

متاسفانه به دلیل فیتلر بودن تلگرام در ایران، جایگزین بدون فیلتر واتس اپ را می توان سیگنال دانست. پیام رسانی که ار خیلی جهات مشابه واتس اپ است، امن تر خواهد بود و نسخه دسکتاپ دوست داشتنی تری هم دارد.

شما می توانید درباره سیگنال مطلب زیر یا ویدیو بعدی را مشاهده کنید:

پیام رسان سیگنال | Signal می تواند جایگزین واتس اپ باشد؟

معرفی سیگنال و مقایسه با واتس اپ:

 

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عاقب این تصمیم واتس اپ برای تغییر شرایط حریم خصوصی به نفع فیس بوک، به تعبیر تلگرام نزدیک باشد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

طعنه به اپلیکیشنا هم رسید😂😐

Peiman

تلگرام بهترین و کامل ترینه
به هیچ وجه نمیشه واتس اپ با تلگرام مقایسه کرد

Mahdi

از تلگرام بعیده خودشو با واتساب مقایسه کنه😑😑

SAWAN

عاشقتم پاول دوروف😁😁

Milad7

حال بهم زن مثل گلوبالیست ها ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)