حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه Explorers شیائومی برای طرفداران این کمپانی معرفی شد + لینک ثبت نام

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی‌هایی است که برای طرفداران خود ارزش قائل است. به همین صورت است که این کمپانی چینی در بسیاری از مواقع، راه‌های ارتباطی خود با هواداران را باز می‌گذارد. حال، شیائومی با پروژه‌ه‌ای جدید بازگشته است. این پروژه که Explorers شیائومی نام دارد، برای طرفداران معرفی شده است.

پروژه Explorers شیائومی با محوریت تعامل با هواداران این کمپانی تأسیس شد

همان طور که گفتیم، شیائومی برای طرفداران خود ارزش زیادی قائل است. به عنوان مثال، پیش از این شاهد رونمایی پروژه MIUI Pioneer برای رسیدگی به مشکلات کاربران این کمپانی بودیم.

 

گروه MIUI Pioneer شیائومی برای رفع مشکلات رابط کاربری MIUI تأسیس شد

 

به گفته Gizmochina، پروژه Explorers شیائومی امسال نیز بازگشته است. در سال ٢٠٢٠ میلادی، شیائومی یک پروژه طرفدار محور با نام Explorers را رونمایی کرده بود. در این پروژه، گروهی از طرفداران شیائومی انتخاب شدند و برای یک تور دعوت شدند. پس از تغییر نام تجاری اخیری که شیائومی اعمال کرده است، این پروژه به Xiaomi Explorers تغییر نام یافته است. اما سنت آن، همان سنت سابق است. پروژه تجسسگران شیائومی، در جستجوی طرفداران علاقه مند شیائومی است. این پروژه، با طرفداران به صورت عمیق ارتباط برقرار می‌کند. شیائومی در واقع به دنبال افرادی با استعداد برای استفاده و آزمایش دستگاه‌های شیائومی، قبل از رونمایی رسمی است. در پست‌های انجمن روابط عمومی شیائومی این بیانیه منتشر شده است:

این پروژه به جستجوگران شیائومی فرصت این را می‌دهد تا جهان را از طریق محصولات شیائومی کشف کنند! اگر شما علاقه مند به استفاده از محصولات شیائومی پیش از رونمایی هستید، به ما بپیوندید!

آیا فکر می‌کنید که یک هنرمند هستید؟ آیا حاضر هستید شور و اشتیاق خود را از طریق کارهای خلاقانه نشان دهید؟ خب، شما می‌توانید در سه مرحله وارد پروژه Explorers شوید!

اگر شما علاقه مند به شرکت در این پروژه هستید، راه ساده‌ای برای ثبت نام در پیش دارید. تنها می‌بایست سه مرحله را از طریق سایت ثبت نام این طرح طی کنید. شما باید در ابتدا، برخی از سؤالات را پاسخ دهید. پس از آن، باید نشان دهید که چه قدر خلاق هستید و برخی از سوابق خود را به اشتراک بگذارید. در نهایت شیائومی بر اساس سوابق و توانایی‌های داوطلب در تولید محتوا، او را به عنوان نماینده خود انتخاب می‌کند. این شرکت، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌کند. فعلاً در مورد زمان اعلام برندگان، حرفی زده نشده است.

شیائومی Mi 10 Explorer

شیائومی Mi 10 Explorer

شیائومی اخیراً برخی از محصولات جدید و نوآورانه خود را معرفی کرده است. از جمله این محصولات، می‌توان به Mi Mix 4 و سگ رباتیک CyberDog اشاره کرد. شیائومی می میکس ۴، اولین محصول شیائومی است که از دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده می‌کند. از سوی دیگر، سگ رباتیک این کمپانی دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است. اگر مطلع باشید، شیائومی محصولات جذابی را با برچسب Explorer روانه بازار کرده است. از جمله آن‌ها، می‌توان به Mi 10 Explorer با قاب پشتی شفاف اشاره کرد. برای شرکت در برنامه Explorer شیائومی، می‌توانید از طریق لینک زیر مراحل مرتبط را دنبال کنید:

⭕️⭕️ شرکت و ثبت نام در پروژه Explorers کمپانی Xiaomi ⭕️⭕️

نظر شما در مورد این طرح چیست؟ آیا در آن شرکت می‌کنید؟ فکر می‌کنید برگزیده شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه 😁
تعامل با کاربران باعث پیشرفت بیش تر میشه

salarsheikh

واقعا دست شیائومی درد نکنه من همیشه براش انتقاد و پیشنهاد میفرستم خیلی زود بهم جواب میده و باگ ها رو رفع می‌کنه یا راهنمایی می‌کنه که چیکار باید انجام بدم،،،من هر کاری میکردم بروزرسانی miui12.5رو دریافت نمی‌کردم بهشون ایمیل زدم فایل بروزرسانی رو برام فرستادن واقعا کارشون بی نظیره من ازش راضیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️