حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل بازگشت داوطلبانه کارمندان خود به دفاتر کار را تا ژانویه ۲۰۲۲ تمدید کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

مدیرعامل گوگل، Sundar Pichai، به‌تازگی در یک پست وبلاگی برنامه‌های این شرکت را برای بازگشت کارمندان به دفاتر کار خود اعلام کرد. پیچای اظهار داشت که کارکنان تا 10 ژانویه 2022 ملزم به بازگشت نخواهند بود، چراکه گونه دلتا COVID-19، شرکت‌های دیگر را مجبور کرده است تا زمان بازگشت کارمندان خود را به دفاتر کار به‌تعویق بیندازند.

تمدید بازگشت کارمندان گوگل به دفاتر کار تا اوایل ۲۰۲۲

مدیرعامل گوگل در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد:

“پیش از همه، با ادامه بازگشایی دفاتر، امیدواریم تا جایی که امکان دارد تیم‌های بیشتری گرد هم بیایند، خواه برای جلسات تیمی عادی، جلسات هم‌فکری در اطراف یک تخته سفید، یا جلسات اجتماعی در فضای باز. در برخی مناطق، شرایط موجود شروع به‌بهبود کرده است، با این حال در بسیاری از نقاط جهان بیماری همه‌گیر کرونا همچنان عدم اطمینان را ایجاد می‌کند. با تأیید این امر، ما سیاست داوطلبانه بازگشت به دفاتر کار را تا 10 ژانویه 2022 تمدید می‌کنیم تا انعطاف‌پذیری و انتخاب بیشتری برای کارکنان گوگل در هنگام بازگشت داشته باشیم.”

درحال‌حاضر، کارکنان گوگل مجازند به‌صورت داوطلبانه به دفاتر کار مراجعه کنند، اما درغیر این‌ صورت، می‌توانند بنا به تشخیص خود از خانه نیز کار کنند. تقریباً یک ماه پیش، گوگل شروع به درخواست واکسیناسیون برای کارمندانی کرد که قصد داشتند به کار حضوری بازگردند، درحالی‌که در آن زمان سیاست فعلی کار از خانه، تا اکتبر تمدید شده بود.

تمدید بازگشت کارمندان گوگل به دفاتر کار تا اوایل ۲۰۲۲

تمدید بازگشت کارمندان گوگل به دفاتر کار تا اوایل ۲۰۲۲

پیچای همچنین اظهار داشت که قبل از بازگشت کارکنان به دفاتر، گوگل از “30 روز قبل‌تر” به آنان خبر می‌دهد. این یک ایده خوب است زیرا به کارکنان زمان کافی برای مراقبت از نیازهای خانواده در خانه قبل از بازگشت به کار عادی را می‌دهد.

سرانجام، گوگل در سه ماهه آینده، دو روز “استراحت جهانی” را در 22 اکتبر و 17 دسامبر خواهد داشت. هر دو مورد در روز جمعه می‌باشند، بنابراین اساساً این دو آخر هفته، سه روزه است که توسط گوگل در تلاش برای کمک به کارکنان خود ارائه می‌شود تا آنان استراحت کرده و برنامه‌های خود را مجددا تنظیم کنند.

البته این فقط در مورد یک بخش خاص در گوگل صدق نمی‌کند. اما ما می‌دانیم که بخش سخت‌افزاری در ماه‌های آینده با عرضه قریب‌الوقوع خانواده گوگل پیکسل 6 به‌طور کامل اشغال خواهد شد. اما دیدن اینکه گوگل چگونه در زمینه سلامتی و رفاه کارکنان خود بسیار پیشرو بوده و با توجه به این که هنوز جهان به حالت عادی خود بازنگشته است، یک چشم‌انداز تازه است.

نظر شما راجع‌به اعلام گوگل در تعویق مدت زمان بازگشت کارمندان این شرکت به کار حضوری تا اوایل سال ۲۰۲۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی