حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6s Pro با فن RGB و شارژر ۱۲۰ وات در راه است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE

در حالی که صنعت اولترابوک ها تلاش می کند فن خنک کننده را حذف کند، در دنیای موبایل نه تنها روی موبایل های با تراشه ۵ نانومتری (!) فن قرار می دهند؛ بلکه RGB هم به آن اضافه می کنند. طبق تیزرهای رسمی زد‌تی‌ای امروز می بینیم که گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6s Pro با فن RGB و شارژر ۱۲۰ وات در راه است.

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6s Pro

درباره Red Magic 6s Pro شایعات و اطلاعات رسمی متعددی را در ترنجی با هم مرور کردیم. مثلا اینکه می دانیم تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro مشخص شده و ١۵ شهریور ١۴٠٠ است. امروز ۳ تیزر جدید توسط ZTE منتشر شده است که اطلاعات رسمی جدید را به ما ارایه می کند.

تیزر رسمی گوشی گیمینگ ZTE

تیزر رسمی گوشی گیمینگ ZTE

تیزر رسمی گوشی گیمینگ ZTE

تیزر رسمی گوشی گیمینگ ZTE

تیزر رسمی گوشی گیمینگ ZTE

تیزر رسمی گوشی گیمینگ ZTE

سری Red Magic نوبیا چندین نسل است که از سیستم خنک کننده فعال (مجهز به فن) استفاده می کند، اما به نظر می رسد که شرکت به دنبال جذاب تر کردن همه چیز با 6S Pro جدید است.

در یک پوستر منتشر شده در Weibo، زیربرند گیمینگ ZTE یعنی nubia نشان می دهد که این گوشی دارای فن خنک کننده RGB با 200 درصد عملکرد بالاتر است. علاوه بر این، فن با طراحی جدید خنک کننده ICE 7.0 کار می کند که از 9 لایه تشکیل شده است. ظاهراً فن خنک کننده RGB از طریق پنل پشتی نسخه شفاف قابل مشاهده است.

علاوه بر این، این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت ۱۷ دقیقه شارژ خواهد کرد. برای جلوگیری از لگ های ناشی از داغ شدن، یک سیستم خنک کننده هوای اضافی برای خود شارژر وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره این گوشی گیمینگ چیست؟ دوست دارید از زیر قاب پشتی گوشی شما، یک فن RGB دیده شود؟! به نظر من که جذاب است اما چقدر؟!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی باحالیه
بعداز معرفی معلوم میشه چه قدر خوبه🙃

Auroro

چقدر پوستراش جذابن

ali karimi

سلام، گوشی خوب وغولیه واسه خودش، ولی بازم باید بعد رونمایی روی کار مشخص بشه که چقدر قدرت برای اجرایی برنامه ها الخصوص بازیهای سنگین با گرافیک بالا داره، و سیستم خنک کنندگی، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)