حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر نوبیا Red Magic 6S Pro از فناوری مدیریت حرارت در سطح هوافضا آن خبر می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | نوبیا

حدود یک هفته قبل بود که برای شما نوشتیم کمپانی نوبیا (زیرمجموعه گیمینگ ZTE) قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ به‌صورت رسمی رونمایی کند. حال، اوایل امروز، نوبیا تیزر جدیدی را برای گوشی گیمینگ خود با نام Red Magic 6S Pro به اشتراک گذاشت. در تیزر جدید این شرکت، سیستم پیشرفته مدیریت حرارت آن که فناوری‌ای در سطح هوافضا دارد را به‌نمایش گذاشته که به کنترل اتلاف گرما کمک می‌کند.

تیزر مدیریت حرارت در سطح هوافضا نوبیا Red Magic 6S Pro

به گزارش gizmochina، سازنده تلفن هوشمند چینی صبح امروز تیزر خود را در حساب رسمی Weibo نوبیا، به اشتراک گذاشت. در پست منتشر شده در این شبکه اجتماعی، این برند تصویر دو پوستر را به نمایش گذاشت که دو جزء کلیدی سیستم مدیریت حرارتی آن را برجسته می‌کند. اولین مورد، فناوری پراکندگی گرما و حرارت، در سطح هوافضا می‌باشد که در اصل یک نوع آلومینیوم درجه یک مورد استفاده در صنعت هواپیماست که در مساحتی به‌اندازه 18000 میلی‌مترمربع در داخل گوشی استفاده شده و به کاهش دمای هسته CPU تا 16 درجه سانتی‌گراد و حتی کاهش دمای بدنه گوشی هوشمند نیز کمک شایانی می‌کند.

تیزر مدیریت حرارت در سطح هوافضا نوبیا Red Magic 6S Pro

تیزر مدیریت حرارت در سطح هوافضا نوبیا Red Magic 6S Pro

Nubia علاوه‌بر این مورد، دومین جزء اصلی سیستم مدیریت حرارتی شامل فن خنک‌کننده توربو را نیز در تیزر خود آورده است(تصویر اصلی مطلب). این فن قادر است تا با سرعتی به‌اندازه 20000 دور در دقیقه بچرخد. اگرچه، از آنجا که از موتور بدون برس در این گوشی استفاده شده است، این شرکت اطمینان می‌دهد که حداکثر میزان تولید صدای این فن خنک‌کننده، تنها 28 دسی بل خواهد بود. پیش از این، نوبیا همچنین فاش کرده بود که جدیدترین تلفن هوشمند گیمینگ این شرکت از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و به‌همراه نمایشگری با رفرش ریت 165 هرتز عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که این دستگاه قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2021 رونمایی شود، بنابراین منتظر اعلامیه‌های رسمی بیشتر پیرامون مشخصات غول جدید نوبیا از سوی شرکت باشید.

نظر شما راجع‌به مشخصات نوبیا Red Magic 6S Pro و سیستم کولینگ آن که از تکنولوژي‌های مرتبط با هوافضا بهره می‌برد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

، سلام، ماشاله نوبیا ایندفعه داره یه غول گیمینگ میسازه با فن و آلمینیوم درجه 1برای خنک سازی،فنش برام جالبه،حالا این فن چطوریه جزئی از گوشیه دیگه، یا نه جداست و موقع بازی یا کارهای سنگین وصلش میکنیم پشت گوشی تا خنک بشه، تو عکسها مشخصه که جز خود بدنه گوشیه یعنی جدا نیستش، که اینطوری خیلی باحالم هستش ولی اونوقت قطر گوشی چی حتما کلف تر میشه،درهرصورت باید ببینیم بیاد تا دیده بشه کارش چطوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی