حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Nubia RedMagic 6S Pro پیش از رونمایی رسمی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

نوبیا زیر مجموعه شناخته شده ZTE است. این کمپانی، گوشی‌های گیمینگ خود را با نام RedMagic روانه بازار می‌کند. به همین ترتیب، گوشی‌های RedMagic یکی از سری‌های پر فروش گوشی‌های گیمینگ هستند. اما اکنون، مشخصات Nubia RedMagic 6S Pro پیش از رونمایی رسمی آن فاش شده‌اند.

مشخصات Nubia RedMagic 6S Pro پیش از رونمایی رسمی فاش شد

نوبیا قصد دارد تا در تاریخ ١۵ شهریور، از گوشی گیمینگ جدید نود رونمایی کند. این دستگاه، به عنوان قدرتمندترین گوشی گیمینگ نوبیا تاکنون روانه بازار خواهد شد.

 

تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro مشخص شد: ١۵ شهریور ١۴٠٠

 

به نقل از Gizmochina، نوبیا اوایل سال جاری سه عضو از سری RedMagic 6 را رونمایی کرد. این سری از گوشی‌ها، در بازار جهانی نیز به فروش می‌رسند. چندی پیش، نوبیا تأیید کرد که قصد دارد از گوشی گیمینگ RedMagic 6S Pro در تاریخ ١۵ شهریور پرده برداری کند. اما پیش از معرفی رسمی این گوشی، مشخصات آن در TENAA لو رفته‌اند. بنابراین، ما اکنون می‌توانیم چشم اندازی جامع به گوشی رونمایی نشده نوبیا داشته باشیم.

هم اکنون، نوبیا RedMagic 6S Pro با مشخصات کلی در TENAA ظاهر شده است. این پایگاه داده‌ها، متعلق به چین است. از سوی دیگر، این گوشی تأييدیه 3C را نیز دریافت کرده است. مدل نامبر این گوشی، NX669J-S می‌باشد. این گوشی، دارای نمایشگر غول پیکر ۶.٨ اینچی با وضوح +Full HD، پنل AMOLED و حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود. در کنار آن، این گوشی تازه وارد از تراشه Snapdragon 888 Plus بهره گیری خواهد کرد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

این دستگاه، دارای سه گزینه برای حافظه رم و حافظه داخلی خواهد بود. این گزینه‌ها، ٨، ١٢ یا ١۶ گیگابایتی برای حافظه رم هستند. حافظه داخلی این گوشی ١٢٨، ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت خواهد بود. این گوشی با سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض معرفی خواهد شد. ظاهراً در بخش عکاسی، نوبیا مانور زیادی در این گوشی نداده است. چرا که بر اساس اطلاعات، این گوشی وضوح دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی دارد! دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی نیز در این گوشی موجود است. شایان ذکر است که طراحی گوشی جدید نوبیا مشابه RedMagic 6 Pro است. از سوی دیگر، ممکن است شاهد به کارگیری باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی در این گوشی باشیم. بر اساس تأییدیه 3C، احتمالاً شارژر این گوشی ١٢٠ واتی است.

این کمپانی، تیزرهایی را نیز از RedMagic 6S Pro منتشر کرده است. بر اساس این تیزرها، نرخ حساسیت لمسی این گوشی به ٧٢٠ هرتز می‌رسد. تأخیر در پاسخگویی نمایشگر نیز به ٧.۴ ثانیه رسیده است. فن خنک کننده این گوشی، در سطح هوافضا خواهد بود. برای بازی کردن نیز دکمه‌های فیزیکی حساس به لمس در این گوشی تعبیه شده‌اند.

نظر شما در مورد مشخصات Nubia RedMagic 6S Pro چیست؟ آیا این گوشی مورد پسند شما می‌باشد؟ کدام بخش آن جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️