حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فروش آنر پس از بازگشت و وقوع تغییراتی در بازار موبایل چین

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها

آنر پس از جدا شدن از هواوی، با چالش‌های مختلفی مواجه شد. اما این کمپانی توانست از محدودیت‌ها خلاص شود. آنر اکنون می‌تواند به صورت آزادانه با کمپانی‌های مختلف همکاری کند، از سرویس‌های گوگل در گوشی‌های خود بهره بگیرد و به راحتی قطعات محصولات خود را تأمین کند. اما بر اساس آمارهای جدید، بازگشت آنر و افت فروش شدید هواوی، سبب تغییراتی در بازار موبایل چین شده است. همچنین افزایش فروش آنر، یکی از نتایج بازگشت این کمپانی بوده است.

افزایش فروش آنر و بازگشت این کمپانی، سبب تغییراتی در بازار موبایل چین شده است

آنر قرار است در تاریخ ٢١ مرداد، به صورت جهانی از سری گوشی‌‌های پرچمدار Honor Magic 3 رونمایی کند. با وجود این که سری آنر ۵٠ قرار بود به صورت جهانی عرضه شود، همچنان خبری از این موضوع نیست. بنابراین، تمام چشم‌ها فعلاً به سری Magic 3 دوخته شده است.

 

تاریخ رونمایی Honor Magic 3 به صورت جهانی مشخص شد: ٢١ مرداد ١۴٠٠

 

به نقل از Gizmochina، پس از استقلال یافتن کامل هواوی از گروه فناوری هواوی، این کمپانی به صورت پیوسته سهم خود را از بازار موبایل چین پس گرفته است. هواوی پس از شدت گرفتن تحریم‌ها، سهم فروش خود را به صورت عمده‌ای از دست داد. بنابراین، خلأ هواوی در بازار موبایل چین به شدت احساس می‌شود. اما کمپانی‌هایی مانند آنر، ویوو، شیائومی و اوپو از این فرصت برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کرده‌اند. این پر کردن خلأ، یک رقابت جانانه را در پی داشته است.

بر اساس گزارش مؤسسه آماری Counterpoint، برند سابق هواوی در حال تلاش کردن است. این تلاش، با هدف افزایش فروش و بیشتر شدن سهم است. آنر می‌خواهد مانند گذشته، فروش خود را به میزان بالایی برساند. بخش اصلی فروش در بازار چین، مربوط به بازه قیمتی ٢,٠٠٠ تا ۴,٠٠٠ یوان (معادل حدود ٣٠٠ تا ۶٠٠ دلار آمریکا) است. به همین ترتیب، بسیاری از برندها قابلیت استفاده از فرصت فروش بیشتر را دارند.

آنر، یکی از آن ها است. علاوه بر این، افزایش فروش آنر در ماه‌های اخیر رقم خورده است. سهم آنر از بازار موبایل چین در ماه ژوئن ٢٠٢١، به ٨.۴ درصد رسید که میزان قابل توجهی است. این مقدار در ژانویه، برابر با ۵.١ درصد بوده است. این کمپانی در سال گذشته و در همین ماه، توانسته بود ۴.۵۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند. اما با وجود جدایی از هواوی، این کمپانی همچنان موفق به بازیابی این میزان فروش نشده است. آنر در ماه ژوئن ۲٠٢١، به نیمی از این فروش رسیده بود.

سری آنر ۵٠

سری آنر ۵٠

آنر موفق شده است رشد ماهانه ٣٩ و ٢٧ درصدی را در ماه‌های May و June امسال به ثبت برساند. این گزارش همچنین می‌افزاید که عرضه کم سری P و Mate هواوی، فرصت سازندگان گوشی‌های پرچمدار مانند اوپو، ویوو و شیائومی را برای فروش هرچه بیشتر افزایش داده است. اما آنر هم از این قافله جا نمانده است. چرا که این کمپانی نیز به زودی از پرچمداران پریمیوم خود در سری Magic 3 رونمایی می‌کند.

 

بیشترین فروش گوشی در چین طی فصل دوم ٢٠٢١، متعلق به ویوو می‌باشد!

 

نظر شما در مورد افزایش فروش آنر و استفاده دیگر برندها از نبود هواوی چیست؟ آیا آنر می‌توان جایگزین شایسته‌ای برای هواوی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️