حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت پشتیبانی از برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱ را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، Windows 11، مایکروسافت

به‌تازگی برای شما نوشتیم که غول نرم‌افزاری بالاخره تاریخ رسمی انتشار جدیدترین سیستم‌عامل مخصوص دسکتاپ خود را اعلام کرد که به‌طور رسمی برای ۱۳ مهر ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است. یکی از ویژگی‌های مورد انتظار ویندوز ۱۱، پشتیبانی از برنامه های اندروید می‌باشد که برای اولین بار در رویداد معرفی این سیستم‌عامل در تیرماه اعلام شد. متأسفانه، علاقه‌مندان به این ویژگی باید بیش از پیش منتظر بمانند؛ چراکه مایکروسافت امروز تأیید کرد که پشتیبانی از برنامه های اندروید به‌عنوان بخش مورد انتظار و مهمی از ویندوز ۱۱ را تا سال آینده به تعویق انداخته است.

تعویق پشتیبانی از برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱ مایکروسافت تا سال ۲۰۲۲

پشتیبانی از برنامه‌های اندروید به کاربران امکان می‌دهد تا نرم‌افزارهای موردنظر خود را از طریق Microsoft Store در ویندوز 11 جستجو کرده و آنها را نصب و اجرا کنند. در همکاری با Amazon AppStore، برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۱ از یک سیستم جدید Windows برای Android پشتیبانی می‌کنند، که مایکروسافت بیان می‌کند پیش‌نمایش آن را در ماه‌های آینده برای تست‌کنندگان نسخه آزمایشی منتشر خواهد کرد.

نصب فایل APK اندروید روی ویندوز ۱۱ بدون محدودیت و از هر منبعی ممکن است

این بدان معناست که پشتیبانی از نرم‌افزارهای اندروید به‌طور رسمی تا اوایل سال 2022 به تعویق افتاده است. ما نمی‌دانیم که آیا مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را در بروزرسانی ویندوز 11 نسخه 21H2 ارائه کند یا تصمیم دارد تا هنگام بروزرسانی بزرگ بعدی این سیستم‌عامل یعنی نسخه 22H2 منتظر بماند، که در‌حال‌حاضر برای انتشار در پاییز 2022 برنامه‌ریزی شده است.

تعویق پشتیبانی از برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱ مایکروسافت تا سال ۲۰۲۲

تعویق پشتیبانی از برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱ مایکروسافت تا سال ۲۰۲۲

به گزارش windowscentral، مایکروسافت با آمازون و اینتل همکاری می‌کند تا پشتیبانی برنامه‌های اندرویدی را به ویندوز 11 بیاورد. App Store مخصوص آمازون، جایی است که برنامه‌های اندرویی در آن میزبانی و دانلود می‌شوند. اینتل نیز بر روی فناوری Bridge کار می‌کند که به برنامه‌های اندرویدی ARM کامپایل شده اجازه می‌دهد تا بر روی بستر x86 اجرا شوند.

مدیرعامل BlueStacks: اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز ۱۱ آسان نخواهد بود

دیدگاه شما چیست؟ آیا به ویژگی پشتیبانی برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۱ علاقه دارید و برای انتشار آن هیجان زده‌اید؟ در صورت ارائه این قابلیت، اولین نرم‌افزارهایی که دوست دارید در ویندوز خود داشته باشید و از آنها استفاده کنید، در کدام دسته جای می‌گیرند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی