حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy Book Fold لپ تاپ ۱۷ اینچی تاشو آینده این شرکت خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لپ‌تاپ

چندی پیش سامسونگ انواع مختلفی از نمایشگرهای تاشو را در نمایشگاه Display Week 2021 به نمایش گذاشت. حال به‌تازگی، گزارش شده است که این کمپانی قصد دارد تا حداقل یکی از این کانسپت‌های بلندپروازانه را به واقعیت تبدیل کند. به‌طور خاص، احتمالا سامسونگ تصمیم گرفته تا از دستگاه‌های تاشو با نمایشگر بزرگ استفاده کند؛ چراکه گفته می‌شود این شرکت درحال کار بر روی محصول هیبریدی تاشو 17 اینچی بوده که در دو نوع لپ تاپ و تبلت قابل استفاده می‌باشد و شایعات حاکی از آن است که این دستگاه Galaxy Book Fold 17 نامیده خواهد شد.

سامسونگ Galaxy Book foldable

این اطلاعات اندک که تنها به نام رسمی محصول خلاصه می‌شود، توسط افشاگر معروف، UniverseIce، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. بنابراین، این دستگاه دارای صفحه‌نمایش تاشو 17 اینچی بوده و ممکن است سامسونگ بخواهد آن را به‌عنوان یک لپ تاپ تاشو با کیبورد لمسی و نه یک تبلت بزرگ، به بازار عرضه کند. اما با توجه به ویدیوی مفهومی پیشین، انتظار می‌رود این دستگاه بتواند هر دو نقش را ایفا کند.

سامسونگ Galaxy Book Fold

سامسونگ Galaxy Book Fold

خیلی زود است که مطمئن شویم گلکسی بوک فولد 17 دارای چه ویژگی‌های دیگری خواهد بود. کانسپتی که در اوایل سال جاری به نمایش درآمد، کاملاً بلندپروازانه بود؛ به‌طوری‌که دور تا دور آن را حاشیه‌های باریک نمایشگر فرا گرفته و به یک دوربین زیر نمایشگر (UPC) نیز تهجیز شده بود.

سامسونگ Galaxy Book Fold

سامسونگ Galaxy Book Fold

بدیهی است حتی اگر سامسونگ درحال توسعه یک لپ تاپ تاشو 17 اینچی برای بازار مصرفی باشد، از زمان شکل‌گیری مفهوم تا شروع تولید آن، چیزهای زیادی می‌تواند رخ دهد و تغییراتی در این دستگاه ایجاد شود، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این لپ تاپ، در صورت به واقعیت پیوستن، دارای فناوری دوربین زیر نمایشگر باشد. با این وجود، سامسونگ معتقد است که فناوری UDC برای دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ مانند گلکسی زد فولد ۳ مناسب است، بنابراین افزودن این فناوری به یک لپ تاپ و یا تبلت بزرگتر و با ابعاد 17 اینچی نیز، به همان اندازه منطقی خواهد بود.

دوربین زیر نمایشگر سامسونگ Galaxy Book Fold

دوربین زیر نمایشگر سامسونگ Galaxy Book Fold

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ احتمالی عرضه این دستگاه مفهومی وجود ندارد، اما اگر Galaxy Book Fold 17 واقعی باشد، ما در هفته‌ها و ماه‌های آینده بیشتر در مورد آن خواهیم شنید. این اولین دستگاه شرکت کره‌ای در نوع خاص خود خواهد بود، بنابراین یک معامله بسیار بزرگ از سوی سامسونگ است.

نظر شما راجع‌به سامسونگ گلکسی بوک فولد، لپ تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی که می‌توان از آن به‌عنوان تبلت با نمایشگر بزرگ نیز استفاده کرد، چیست؟ به‌نظر شما کمپانی کره‌ای این محصول را توسعه داده و آن را تجاری‌سازی خواهد کرد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی