حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی Galaxy S21 FE احتمالاً باز هم تأخیر می‌خورد؛ تولید انبوه Galaxy S22 در حوالی آبان و آذر!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ برای گوشی‌های بعدی سری Galaxy S برنامه‌های ویژه‌ای دارد. از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به ارائه گوشی‌های سری Galaxy S22 و Galaxy S21 FE اشاره کرد. اما ظاهراً قرار است باز هم رونمایی Galaxy S21 FE با تأخیر مواجه شود. از سوی دیگر، Galaxy S22 تا چند ماه دیگر وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

ممکن است معرفی Galaxy S21 FE باز هم با تأخیر مواجه شود!

چند روز پیش گفتیم که گلکسی S21 FE احتمالاً ١٧ شهریور ماه رونمایی می‌شود. ما حتی شاهد این بودیم که برخی از نمایندگی‌های رسمی سامسونگ، تبلیغات مربوط به این گوشی را آغاز کرده‌اند.

.

تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE سامسونگ لو رفت: ١٧ شهریور ١۴٠٠

 

اما بر اساس گفته‌های Phonearena و به گزارش The Elec کره جنوبی، سامسونگ از ماه‌های آینده تولید انبوه قطعات Galaxy S21 FE و سري Galaxy S22 را آغاز می‌کند! بر اساس شایعات جدید، سامسونگ قصد داشته است تا در همین فصل، از Galaxy S21 FE رونمایی کند. بنابراین، Galaxy S21 FE با مشکل کمبود تراشه مواجه شد و برنامه رونمایی از این گوشی تا ١٧ شهریور تأخیر خورد. اما به نظر می‌رسد که این مشکل همچنان رفع نشده است و باید هفته‌ها صبر کنیم تا این گوشی بالأخره از راه برسد!

 

دوربین Galaxy S22 Ultra مشخصاتی مانند نسل قبل خواهد داشت

 

بر اساس دیگر گزارشات جدید، سامسونگ قرار بود قبل از این معرفی Galaxy S21 FE را انجام دهد. اما تمام این مشکلات، سبب شده‌اند تا Galaxy S21 FE چهار ماه دیرتر رونمایی شود. گفتنی است که اوضاع فروش سری Galaxy S21 ناامید کننده بوده است. همچنین سامسونگ از شیائومی در رقابت‌های بازار موبایل جهانی به صورت ماهانه شکست خورده است. اما سامسونگ می‌خواهد با ارائه گوشی با ارزش خرید بالایی مانند Galaxy S21 FE، این اوضاع فروش را جبران کند.

 

میزان فروش سری Galaxy S21 حتی از نسل‌های قبلی کم‌تر است!

 

هدف فروش گلکسی اس ٢١ اف ای تنها حدود ٣ میلیون دستگاه است

خب، ما می‌دانیم که Galaxy S21 FE بر اساس این گزارش جدید، طی ماه آینده وارد فاز تولید انبوه می‌شود. سامسونگ در نظر داشت تا ١٠ میلیون دستگاه Galaxy S21 FE را به فروش برساند. اما مشکلات، سبب شدند تا سامسونگ این هدف را کاهش دهد. در کنار آن، کره‌ای‌ها می‌خواهند حدود ۶ تا ۷ میلیون دستگاه منعطف جدید را تا پایان سال بفروشند. در همین حین، انتظار می‌رود که سامسونگ نسبت به فصل قبل، ١٠ میلیون دستگاه کم‌تر بفروشد. این موضوع، راه شیائومی را باز می‌کند تا صدر جدول را تصاحب کند. ظاهراً اوضاع فروش Galaxy A52 و Galaxy A72 نیز خوب نیست. البته این موضوع، به دلیل میزان تقاضا نیست. بلکه به دلیل محدودیت تراشه است. توجه داشته باشید که ممکن است Galaxy S21 FE در همان تاریخ ١٧ شهریور رونمایی شود و این موضوعات، رسمی نیستند.

نظر شما در مورد تأخیر مجدد در معرفی Galaxy S21 FE چیست؟ آیا فکر می‌کنید سامسونگ باز هم رونمایی از این گوشی را با تأخیر همراه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️