حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه سامسونگ برای مقابله با درز اطلاعات به تازگی به روزرسانی شده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

افشاگران، افرادی مهم در اخبار دنیای فناوری هستند. به وسیله این افراد، کاربران می‌توانند زودتر از موعد، با محصولات جدید برندها دیدار کنند. سامسونگ، یکی از برندهایی است که همواره قصد دارد اطلاعات خود را حفظ کند اما شکست می‌خورد. اما برنامه سامسونگ برای مقابله با درز اطلاعات، به روزرسانی شده است.

به روزرسانی برنامه سامسونگ برای مقابله با درز اطلاعات

همان طور که گفتیم، سامسونگ و دیگر برندها همواره سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را حفط کنند. پیش از این، گفته بودیم یک افشاگر به دلیل لو دادن شیائومی می میکس ۴ پیش از رونمایی، عذرخواهی کرده است.

 

عذرخواهی افشاگر از شیائومی به دلیل لو دادن جزئیات Mi Mix 4

 

بر اساس گزارشی از GizChina، سامسونگ مانند دیگر برندهای بزرگ دیگر، دچار مشکلاتی است. این مشکلات، سبب می‌شوند تا سامسونگ و برندهای مورد اشاره، نتواند اطلاعات محصول جدید خود را حفظ کنند. حتی این نشت اطلاعات، ممکن است در برخی مواقع از سوی خود سامسونگ و یا افراد نزدیک به آن رخ بدهد. اما سامسونگ چگونه می‌خواهد با این مشکل مبارزه کند؟ ظاهراً این برند کره‌ای، برنامه‌ای جدید در نظر دارد. برنامه سامسونگ برای مقابله با درز اطلاعات، هم اکنون به روزرسانی شده است. بر اساس آخرین اطلاعات از این برنامه، سامسونگ تغییراتی سخت گیرانه را اعمال کرده است. از آخرین باری که این اتفاقات برای سامسونگ رخ داد، خیلی نمی‌گذرد. ما پیش از رونمایی محصولات مراسن Unpacked، تقریباً تمام اطلاعات آن‌ها را می‌دانستیم. چرا که افشاگران، به طور گسترده‌ای این اطلاعات را منتشر کرده بودند.

اگرچه سامسونگ برای مقابله با این موارد، نامه‌هایی تهدید آمیز و یا ادعاهایی تند را در مورد این اطلاعات فاش شده، برای افشاگران ارسال کرده است. اما فراموش نکنیم که تمام این‌ها، تنها به شور و شوق افراد خودی دامن می‌زند. به هر حال، سامسونگ می‌خواهد از این کارها دست بردارد. بنابراین، ما نگاهی به برنامه سامسونگ برای مقابله با درز اطلاعات داریم. به نظر می‌رسد که سیاست سامسونگ در این مورد کمی تغییر کرده است.

اکنون، سامسونگ می‌خواهد اقداماتی جدید را انجام دهد. از سوی دیگر، تصویری از قرارداد جدید سامسونگ با شرکای تأمین کننده‌اش لو رفته است (چه جالب که قرارداد این موضوع، خودش هم لو رفته است! 😅) و بندهایی جالب در آن نهفته است. این قرارداد، کسانی که در خط تولید کمپانی‌های رقیب کار می‌کرده‌اند را از دخالت در خط تولید محصولات سامسونگ منع می‌کند. ظاهراً سامسونگ سخت گیری شدیدی در این مورد دارد. حتی اگر یک کارمند از این شرکت‌ها اخراج بشود، آن‌ها باید به سرعت سامسونگ را مطلع کنند. در صورت نقض هر کدام از بندهای قرارداد جدید سامسونگ، شرکت‌های مجرم از ٨۵ هزار دلار جریمه برخوردار می‌شوند! ظاهراً برنامه سامسونگ برای مقابله با درز اطلاعات، بسیار جدی دنبال می‌شود.

این قرارداد عجیب و غریب، می‌توان مربوط به یکی از سوابق همکاری سامسونگ نیز باشد. برای همین، سامسونگ برای گزیده نشدن دوباره از یک سوراخ، شرایطی را تعیین کرده است. پیش از این، درگیری میان سامسونگ و Mujin Electronics وجود داشت. این شرکت، با غول کره‌ای نیز همکاری‌هایی داشت. اما پس از اختلافی که میان سامسونگ و Mujin پیش آمد، آن‌ها سعی کردند تا اطلاعات سامسونگ را برای شرکت‌های چینی رقیب ارسال کنند. اما سامسونگ بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، همکاری خود را قطع کرد!

نظر شما در مورد برنامه جدید سامسونگ برای مقابله با افشاهای مختلف چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند از لو رفتن محصولات خود پیش از موعد مقرر جلوگیری کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سامسونگ که تو این بخش اصلا افتضاحیه
s21fe,یه مثالش
تصویر خود گوشی مشخصات تصویر زمینه هاشم لو رفته رنگ هاش همه چیزش لو رفته فقط معرفیش نکرده😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️