حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۸ بتا با ویژگی های متعدد ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، پیام رسان

عرضه آپدیت تلگرام ۸ بتا اندروید و iOS به تازگی انجام شده است. در Telegram 8.0 Beta توسعه دهندگان گزینه های بیشتری برای ارتباط، مدیریت چت ها و فیدهای خبری به پیام رسان اضافه کرده اند.

آپدیت تلگرام ۸ بتا

ویژگی های جدیدی که در نسخه آزمایشی تلگرام ۸ خواهیم دید از قرار زیر هستند:

آپدیت تلگرام ۸ بتا

آپدیت تلگرام ۸ بتا

جدول زمانی یا Timeline: در برنامه به روز شده تلگرام، می توانید به سرعت به کانال خبری خوانده نشده بعدی بروید. در پایان خواندن یکی، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا به خواندن یکی دیگر که هنوز مشاهده نشده است بروید. این عملکرد هم برای کانال های واقع در پوشه و هم در لیست کلی چت ها کار می کند.

ارسال پیام بدون نام فرستنده: اکنون می توان نام فرستنده را در پیام ارسال شده پنهان کرد. این قابلیت مدتهاست در بسیاری از کلاینت های دیگر تلگرام موجود است. برای فعال کردن عملکرد، فقط روی پیام موجود در چت انتخاب شده باید تپ کنید، عملکرد این ابزار در حال حاضر محدود است.

برچسب گذاری تبلیغاتی یا Advertising labeling: در برخی از پستها، برچسب Sponsored ظاهر شده است که پیامهای تبلیغاتی را مشخص می کند. این ممکن است پیشگام ظاهر تبلیغات در سرویس باشد. باید بدانید که خود پاول دوروف قبلاً در مورد آن صحبت کرده است.

قابلیت ضبط چت های صوتی: یک عملکرد کاملاً غیر معمول است که به شما امکان می دهد نه تنها موسیقی متن چت های صوتی، بلکه دنباله ویدئویی همراه آن را ضبط کنید. امکان ضبط در دو حالت عمودی و افقی وجود دارد.

متحرک سازی پیام ها با استفاده از پالت گرادیان: هنگام ارسال پیام، گرادیانت چند رنگ، به یک انیمیشن تبدیل می شود.

مجموعه ای از GIF ها که با ایموجی مطابقت دارد: به جای ایموجی یا استیکر؛ اکنون می توانید به سرعت یک تصویر GIF با معنی مشابه انتخاب کنید.

نمایش روند انتخاب استیکر توسط طرف مقابل در نوار وضعیت: یک میم جالب وجود دارد که طرف مقابل مدت زیادی در حال تایپ است اما در نهایت یک اموجی برای شما می فرستد. خب حالا دیگر اینطور نیست و به فرد مقابل نشان خواهد داد که شما در حال جستجو برای استیکر بوده و در حال تایپ نیستید.

صحبت های پاول دوروف در مورد موفقیت پیام رسان تلگرام

Telegram

Telegram

پیام رسان تلگرام اکنون هشت ساله است. به افتخار این تاریخ، پاول دوروف اعلام کرد که پیام رسان تلگرام که وی ایجاد کرده است در رتبه بندی بیشترین دانلود برنامه های جهان در پایان سال گذشته در رتبه هفتم قرار داشت.

پروژه تلگرام در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و از آن زمان به طور فعال در حال توسعه است. این پیام رسان چند پلتفرمی رایگان برای تلفن های هوشمند و رایانه ها به شما امکان می دهد پیام های متنی و فایل های چند رسانه ای را تبادل کنید، تماس های ویدیویی گروهی را برای 1000 بیننده سازماندهی کنید، با میلیون ها شنونده چت صوتی انجام دهید و موارد دیگر.

آموزش گذاشتن رمز روی تلگرام

رمز دوم تلگرام به چه صورت است و چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

پاول دوروف همچنین خاطرنشان کرد که توسعه این پلتفرم ادامه خواهد داشت. به گفته وی، هر عملکرد جدید باعث می شود فکر کنید که تلگرام در آینده چه پیشرفت هایی می تواند داشته باشد.

نظر شما درباره تلگرام چیست؟ همچنان از آن استفاده می کنید؟ جای چه قابلیتی را در آن خالی می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

آقا فوروارد بدون نقل قول چجوریه؟
برای من که هیچ آپشنی اضافه نشده، همونطور مثل قبل با نقل قول ارسال میشه.
بشخصه فکر میکردم برای نسخه 8 قابلیت‌های خیلی خفن‌تری رونمایی میشه ولی خب به همین هم راضی هستیم
ای کاش تو نسخه 8 بالاخره از سرورهای شادوساکس بعنوان پروکسی پشتیبانی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)