حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Mi TV 5X شیائومی در سه سایز رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، تلویزیون، شیائومی

شیائومی سهم خود را در بازار تلویزیون‌های هوشمند به شدت افزایش داده است. ارزش خرید بالای تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی در کنار مشخصات جذاب، دلیل این امر است. جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند شیائومی، امروز رسماً معرفی شده‌اند. در ادامه، نگاهی به مشخصات و قیمت سری تلویزیون Mi TV 5X شیائومی خواهیم داشت.

سری تلویزیون Mi TV 5X شیائومی در سه سایز رسماً رونمایی شد

تلویزیون شیائومی Mi TV OLED 77 دو هفته پیش در چین رونمایی شد. این تلویزیون هوشمند، دارای امکاناتی بسیار جذاب و البته، قیمتی زیاد است.

 

تلویزیون شیائومی Mi TV OLED 77 رسما معرفی شد: قیمت حدود ۳۰۸۰ دلار

 

بر اساس گزارش Gizmochina، شیائومی امروزی رویدادی جذاب و مفصل را در هند برگزار کرده است. نام رویداد مورد اشاره، Smarter Living 2022 است. به همین ترتیب، محصولات دیگری در این مراسم معرفی شده‌اند. اما مهم‌ترین آن‌ها، سری تلویزیون Mi TV 5X شیائومی هستند. این تلویزیون‌های هوشمند جدید شیائومی، در سه سایز ۴٣، ۵٠ و ۵۵ اینچی رونمایی شده‌اند. این تلویزیون هوشمند تازه وارد، برای رقابت با Samsung Crystal 4K Pro UHD و تلویزیون هوشمند OnePlus U1S وارد بازی شده است.

مشخصات فنی و قیمت تلویزیون‌های هوشمند جدید شیائومی در هند

در همین ابتدا، باید بگوییم که هر سه نسخه ۴٣، ۵٠ و ۵۵ اینچی تلویزیون هوشمند Mi TV 5X، عمدتاً دارای مشخصات یکسانی هستند. اما تفاوت اصلی، در اندازه نمایشگر این محصولات و خروجی صدای آن‌ها می‌باشد. بنابراین، اجازه دهید تا مروری بر مشخصات این تلویزیون‌های هوشمند تازه وارد داشته باشیم. وضوح نمایشگر آن‌ها، ٣,٨۴٠×٢,١۶٠ است. قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، توانایی نمایش ٩۴ درصد از طیف رنگی DCI-P3، استانداردهای +HDR10 و Dolby Vision در کنار دیگر قابلیت‌های بهبود تصاویر شیائومی، از دیگر مشخصات سری تلویزیون Mi TV 5X شیائومی می‌باشد. نسخه ۴٣ اینچی این تلویزیون، دارای یک جفت اسپیکر است. توان ارائه شده توسط این اسپیکرها، به ٣٠ وات می‌رسد. این در حالی است که دو نسخه بزرگ‌تر، دارای اسپیکر استریوی ۴٠ واتی هستند. این اسپیکرها، از فناوری Dolby Atmos و DTS-HD پشتیبانی می‌کنند.

این سری از تلویزیون‌های هوشمند تازه وارد شیائومی، دارای ویژگی‌های ممتازی هستند. به عنوان مثال، این تلویزیون‌های هوشمند دارای نمایشگری با طراحی کم حاشیه هستند. روکش این تلویزیون‌ها، از جنس فلز است. در قسمت اتصالات، سه درگاه USB 2.0، درگاه HDMI 2.1، درگاه Ethernet، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و دیگر درگاه‌های رایج به چشم می‌خورند. این تلویزیون هوشمند، دارای بلوتوث نسخه ۵.٠ و وای فای دو بانده است. مغز متفکر این سری از تلویزیون‌های هوشمند شیائومی، یک پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی است. هسته‌های به کار رفته در این تلویزیون، از نوع Cortex-A55 هستند. پردازنده گرافیکی این تلویزیون، Mali-G52 MP2 است. این محصولات، به ٢ گیگابایت حافظه رم و ١۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌باشند.

این نسخه از تلویزیون‌های هوشمند شیائومی، از رابط کاربری UI PatchWall استفاده می‌کنند. این نسخه، به شما امکاناتی مانند توصیه‌های هوشمند، حالت کودک، قفل والدین، جستجوی جهانی و دیگر ویژگی‌های تازه است. همچنین قابلیت‌های کنترل از راه دور این تلویزیون به روزسانی شده‌اند. شما می‌توانید دستورات هوشمندتری را بر روی این سری اعمال کنید. در نهایت، نوبت به قیمت سری تلویزیون Mi TV 5X شیائومی می‌رسد. قیمت این نسل از تلویزیون‌های هوشمند شیائومی، به شرح زیر می‌باشد:

– تلویزیون MI TV 5X نسخه ۴٣ اینچی: ٣١,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۴٣١ دلار آمریکا)

– تلویزیون Mi TV 5X نسخه ۵٠ اینچی: ۴١,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۵۶۶ دلار آمریکا)

– تلویزیون Mi TV 5X نسخه ۵۵ اینچی: ۴٧,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۶۴٧ دلار آمریکا)

فروش این تلویزیون‌های هوشمند شیائومی، به زودی در هند شروع می‌شود. در حال حاضر، اطلاعی از امکان عرضه جهانی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی نداریم. در کل، بگویید که چه نظری در مورد این سری از تلویزیون‌های هوشمند شیائومی دارید؟ کدام نسخه خوش قیمت‌تر است؟ آیا مشخصات این تلویزیون‌ها را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من هنوز تلویزیون شیائومی رو از نزدیک تست نکردم
کسی دیده؟
چطوره؟

david2arc

سری چهار دارم . قبلش سونی داشتیم که در کل راضیم ازش، کیفیت ساخت کاملن راضیت میکنه

مشکل کلی تلویزبون‌های اندرویدی محدودیت‌های جهانی در کشور هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️