حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ Galaxy S21 FE گوشی هنوز معرفی نشده این برند است. البته که بر اساس محبوبیت نسل قبلی‌اش، هیجان بالایی برای ارایه آن وجود دارد. اگر به آن مشتاق هستید، امروز و پیش از معرفی رسمی آن می توانید به دانلود تصویر زمینه گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE بپردازید. تصاویر زمینه ای که خیلی با خانواده گلکسی S21 متفاوت نیست.

دانلود تصویر زمینه گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE

تصاویر پس زمینه Samsung Galaxy S21 FE در حال حاضر برای دانلود در دسترس است. آنها زودتر از موعد عرضه شدند و خود دستگاه هنوز رسمی نیست. این محصول قرار است حوالی مهر امسال عرضه شود.

راستش را بخواهید، اطلاعات تاریخ عرضه تأیید نشده است. اما گفته می شود که این گوشی حوالی مهرماه  عرضه می شود. سامسونگ ممکن است آن را هر تاریخی معرفی زیرا هیچ حرف رسمی در این مورد زده نشده است.

دانلود تصویر زمینه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای

دانلود تصویر زمینه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای

این دستگاه قرار بود اوایل این ماه و در جریان رویداد Unpacked وارد بازار شود. کمبود تراشه برنامه های سامسونگ را به هم زد، بنابراین مصرف کنندگان باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

در مورد تصاویر پس زمینه Galaxy S21 FE باید بگویم که ۹ تصویر در این بسته گنجانده شده است و در مقایسه با هم، بسیار شبیه به هم هستند. همه این تصاویر زمینه انتزاعی هستند و یک چیز را نشان می دهند اما در هر تصویر کمی روی هر کاغذ دیواری تغییر کرده است.

شما از لینک زیر می توانید تصاویر زمینه گلکسی S21 FE را دانلود کنید:

⚡⚡ دانلود تصاویر زمینه سامسونگ Galaxy S21 FE ⚡⚡

درباره خود دستگاه باید بگویم که Galaxy S21 FE شبیه ترکیبی از Galaxy S20 FE و S21 خواهد بود. این شامل یک صفحه نمایش تخت، با یک سوراخ برای دوربین سلفی است. حاشیه های آن باریک بوده و سه دوربین در پشت آن قرار گرفته است.

این تلفن حداقل در برخی از بازارها توسط Snapdragon 888 عرضه می شود. یک نمایشگر FHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بخشی از آن خواهد بود. گفته می شود سامسونگ 8 گیگابایت رم روی این دستگاه خواهد داشت.

طراحی گلکسی S21 FE در اینستاگرام رسمی سامسونگ دیده شد

این تلفن از شارژ سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند و همین امر در مورد شارژ بی سیم معکوس نیز صدق می کند. گفته می شود که یک دوربین 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار گرفته است.

نظر شما درباره تصاویر زمینه Galaxy S21 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)