حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی S21 FE در اینستاگرام رسمی سامسونگ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ Galaxy S21 FE می تواند موفقیت نسل قبلی خود را حتی بزرگتر کند. با این که در ترنجی خوانیدم شاید گلکسی S21 FE سامسونگ در ایران و خیلی بازارهای دیگر عرضه نشود اما باز هم امید هست که چنین شایعه ای صحیح نباشد. ما شایعات زیادی درباره این دستگاه شنیده ایم. امروز اما طراحی گلکسی S21 FE در اینستاگرام رسمی سامسونگ دیده شده است. طراحی که پیش از این هم شاهد آن بوده ایم.

طراحی گلکسی S21 FE

یک محصول می تواند به طور تصادفی در شبکه های اجتماعی نشت کند و زمانی که شرکت ها به این موضوع پی ببرند، دیگر دیر شده است. یک خطای مشابه ممکن است اولین نگاه ما به Galaxy S21 FE را رقم بزند. پرچمدار اقتصادی آینده این شرکت که انتظار می رود دارای مشخصات درجه یک با قیمت رقابتی باشد.

گلکسی S21 FE سامسونگ

گلکسی S21 FE سامسونگ

تصویر درز کرده یک تلفن هوشمند سامسونگ را با نگاهی واضح به طراحی قاب پشتی و بخش دوربین نشان می دهد، طراحی که در Galaxy S21 یا Galaxy S21 Plus دقیقا به این صورت نیست. در صفحه رسمی اینستاگرام سامسونگ، تصویری که ظاهراً Galaxy S21 FE است را به همراه پیام زیر نشان می دهد:

“در کوله پشتی شما برای بازگشت به مدرسه چیست؟ با ابزارهای مناسب برای مدرسه، سریع کار کنید.”

با توجه به اینکه انتظار می رود Galaxy S21 FE کاربرانی را هدف قرار دهد که نیاز به یک پرچمدار دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی کنند، شاید سامسونگ ایده مناسبی در تبلیغ گوشی جدید خود برای جوانان داشته باشد اما نه به قیمت لو رفتن طراحی آن و قبل از معرفی رسمی!

برای کاربرانی که می پرسند چرا این گوشی نشان داده شده در پست اینستاگرامی سامسونگ نباید Galaxy S21 یا Galaxy S21 Plus باشد؛ باید بگویم که هر دو این گوشی ها در رنگ بنفش با قاب دوربین طلایی ارایه می شوند اما این تصویر به ما یک موبایل بنفش رنگ بدون قاب دوربین طلایی نشان می دهد.

این تصویر همچنین نشان می دهد که Galaxy S21 FE درست مانند نسخه قبلی خود (Galaxy S20 FE) با دوربین سه گانه عرضه می شود. طبق نشتی که قبلا گزارش شده بود، این گوشی سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی را ارایه می کند. در جلو، سامسونگ ممکن است یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار دهد، یکی از نقاط قوت اصلی این تلفن هوشمند این است که از Snapdragon 888 استفاده می کند و 5G را به طور پیش فرض پشتیبانی می کند. البته شایعاتی هم هست که گلکسی S21 FE شاید فقط تراشه اگزینوس داشته باشد.

گلکسی S21 FE با تراشه اگزینوس : تصمیم نهایی سامسونگ؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید همین گوشی باید گلکسی S21 FE باشد یا شاید مثلا رنگ جدیدی از گلکسی اس ۲۱ و یا گلکسی اس ۲۱ پلاس است؟ نظر شما درباره طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ دوباره با اگزینوس تولید کنه باید برای کارشناساش متأسف بود
دیگه تمام طرفدارا و فناش میگن ما اگزینوس نمیخوایم این باز میره استفاده میکنه
به خصوص بعد گندی که تو 990 زد و یه سری گوشی فوق العاده به بخاری تبدیل شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)