حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر Spider-Man No Way Home منتشر شد: بازگشت شرورهای محبوب قدیمی!

مارول و دنیای سینمایی‌اش، این روزها خیلی بر سر زبان افتاده‌اند. زیرا فاز چهارم مارول، به تازگی شروع شده است و بسیاری از مخاطبان را شگفت زده کرده است. به همین ترتیب، مارول امروز به یکی از محبوب‌ترین سری‌های خود پرداخته است. بالأخره شاهد انتشار تریلر Spider-Man No Way Home هستیم. ما در این تریلر، جزئیات زیادی را شاهد هستیم که در ادامه آن را تماشا خواهیم کرد.

تریلر Spider-Man No Way Home منتشر شد: سرشار از جزئیات و نکته

همان طور که گفتیم، مارول این روزها خیلی بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی، ابتدا سریال وانداویژن را منتشر کرد. وانداویژن به سرعت توانست تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش در زمان خود شود. بعد از آن، نوبت به فالکون و سرباز زمستان رسید تا رکوردهای وانداویژن را جابه‌جا کند. در نهایت، سریال لوکی با حواشی زیادی نمایش داده شد و عنوان برترین سال ٢٠٢١ را از آن خود کرد. با این که قیمت آخر سریال Loki مخاطبان را بسیار گیج کرد، اما تأثیر به سزایی در دنیای سینمایی مارول داشت.

امروز، اینستاگرام مارول بالأخره از تریلر Spider-Man No Way Home رونمایی کرده است. این تریلر، حدود ٢:۵۶ دقیقه زمان دارد. دیروز یک شخص به طور غیر رسمی و زودتر از سونی و مارول، نسخه تکمیل نشده این تریلر را منتشر کرد. بسیاری از طرفداران، با حمله به این شخص سبب عذرخواهی وی شدند. اما به هر حال، لو رفتن زودهنگام تریلر Spider-Man No Way Home نیز از جذابیت‌های آن نکاهید. این تریلر جذاب، به زندگی مرد عنکبوتی بعد از لو رفتن هویت او اشاره دارد. اکنون پیتر پارکر درگیر دردسرهای زیادی شده است. در نهایت، این شما و این هم تریلر Spider-Man No Way Home! ابتدا تریلر این فیلم سینمایی جذاب را تماشا کنید تا در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت کنیم:

 

 

تحلیل و بررسی تریلر قسمت جدید اسپایدرمن MCU

خب خب خب. ما با یک تریلر جذاب از سری جدید اسپایدرمن روبه‌رو هستیم. اگر شما تریلر لو رفته قسمت جدید اسپایدرمن جدید را نگاه کرده‌اید، باید بگوییم که باید حتماً این تریلر را نگاه کنید. زیرا جزئیاتی در این تریلر وجود دارد که برق از سر شما می‌برد! اما اجازه دهید تا بررسی کنیم که چه نکاتی در این تریلر جذاب به چشم می‌خورند.

ما در ابتدا، می‌بینیم که پیتر پارکر در دردسرهایی است که به دلیل لو رفتن هویتش با آن‌ها درگیر است. اگر اسپایدرمن Far From Home را دیده باشید، متوجه خواهید شد که هویت واقعی پیتر پارکر توسط میستریو لو رفت. این موضوع، در تیتراژ پایانی این فیلم نمایش داده شد. پس از آن، سرنوشت مبهم اسپایدرمن ٢ تمام شد و نوبت به اسپایدرمن ٣ رسید. در تریلر Spider-Man No Way Home، می‌توان درگیری‌های جدید پیتر پارکر را دید.

اکنون به دلیل دروغ‌هایی که در مورد مرگ میستریو وجود دارد، پیتر پارکر قرار است مورد محاکمه قرار بگیرد. اما او به دنبال یک راه برای فرار از دردسر است. خب، برای فرار از این داستان، پیتر پارکر باید کاری کند که گویا هیچ کس او را نمی‌شناسد و هویت واقعی مرد عنکبوتی مشخص نیست. خب، چه کسی بهتر از دکتر استرنج و جادوی بی نقص او؟

پیتر پارکر در نهایت به دنبال دکتر استرنج می‌رود. در این تریلر، شاهد مکالمه بامزه این دو شخصیت محبوب هستیم. حضور دکتر استرنج در این فیلم، قوت خاصی به آن بخشیده است. چرا که دکتر استرنج، هم اکنون یکی از شخصیت‌های کلیدی فاز چهارم مارول است.

پوستر غیر رسمی Spider-Man No Way Home

پوستر غیر رسمی Spider-Man No Way Home

دکتر استرنج با پیتر پارکر صحبت می‌کند و متوجه مشکل او می‌شود. در ادامه، دکتر استرنج پیشنهاد امتحان یک ورد جادویی برای فراموشی کل جهان از این موضوع را می‌دهد. اما همکار او، وانگ، پیشنهاد می‌کند که چنین کاری را نکنند. چرا که این کار، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. اما در نهایت، دکتر استرنج و پیتر پارکر، ورد فراموشی را انجام می‌دهد. در حین انجام جادو از سوی دکتر استرنج، ظاهراً اتفاقی در مولتی ورس رخ می‌دهد و جهان‌های موازی به یکدیگر برخورد می‌کنند.

همان طور که در تحلیل قسمت آخر سریال لوکی از ترنجی خوانده‌اید، لوکی و سیلوی عامل اصلی به هم ریختن مولتی ورس هستند. آن‌ها با دست یافتن به کانگ فاتح که مدیریت دنیاهای موازی و خط زمانی را در دست داشت، دچار به هم ریختن تمام جهان شدند. به همین دلیل است که دکتر استرنج همزمان با این اتفاق، یک ورد جادویی را اجرا می‌کند و سبب ادغام یک دنیای دیگر با دنیای اصلی مارول می‌شود. ظاهراً دردسرهای جدید پیتر پارکر شروع شده‌اند!

 

قسمت آخر سریال لوکی چه تأثیراتی در دنیای سینمایی مارول دارد؟ (حاوی اسپویل)

 

خب، ما این جا یک پیتر پارکر داریم و شرورهایی از دنیای دیگر! ما در تریلر Spider-Man No Way Home، می‌توانیم جزئیاتی از حضور چهار شخصیت شرور بزرگ سری مرد عنکبوتی را ببینیم. بر اساس این تریلر، شواهدی از وجود گرین گابلین، الکترو و سند من وجود دارد. به وضوح می‌توان حضور این سه شخصیت منفی را در قسمت جدید مرد عنکبوتی احساس کرد. و صد البته، در انتهای این تریلر شاهد حضور شخصیت محبوب و کاریزماتیک دکتر اختاپوس هستیم. جالب است که بدانید این شخصیت‌های شرور، در سری اسپایدرمن توبی مگوایر و اندرو گارفیلد نیز حضور داشته‌اند.

حضور شرورهای قدیمی سری Spider-Man در قسمت جدید آن

حضور شرورهای قدیمی سری Spider-Man در قسمت جدید آن

اما صبر کنید. اگر شخصیت‌های شروری به این دنیا وارد شده‌اند، یعنی شاهد حضور قهرمانان دیگری نیز خواهیم بود؟ خب، ما می‌دانیم که فاز مولتی ورس و چند جهانی مارول تازه شروع شده است. بنابراین، از این بهانه برای معرفی قهرمانان جدید نیز استفاده می‌شود. یکی از شایعات محبوب، معروف به حضور شخصیت ددپول در این فیلم سینمایی است که به نظر ما، بعید است. اما یک شایعه دیگر وجود دارد که می‌گوید ما همزمان شاهد حضور اسپایدرمن‌های تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در Spider-Man No Way Home خواهیم بود. چرا که این شرورها نیز مربوط به همین سری از مرد عنکبوتی هستند.

بنابراین، می‌توان گفت که اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، قطعاً شاهد حماسی‌ترین قسمت از Spider-Man خواهیم بود. هر سه شخصیت، دارای محبوبیت‌ها و طرفداران خاص خود هستند. هر کدام نیز از سری‌های اختصاصی بهره می‌برند. نکته قابل توجه، این است که تریلر Spider-Man No Way Home احتمالاً تنها مربوط به نیم ساعت اول این فیلم است. بنابراین، قطعاً تماشاچی اتفاقات مهم و اساسی دیگری خواهیم بود. لوکی، خط زمانی را به هم ریخته است و هر احتمالی برای آینده وجود دارد. هیچ چیز غیرممکن نیست و کوین فایگی قطعاً تدارکات ویژه‌ای را برای این قسمت پر حاشیه از Spider-Man در نظر دارد. در نهایت، تاریخ انتشار Spider-Man No Way Home، ١٧ دسامبر یا ٢۶ آذر ١۴٠٠ است. قطعاً در این تریلر، جزئیات بیشتری نیز وجود دارد. اما ما در مورد نکات بدیهی آن، صحبت کردیم.

پوستر غیر رسمی از اسپایدر من: راهی به خانه نیست

پوستر غیر رسمی از اسپایدر من: راهی به خانه نیست

نظر شما در مورد تریلر Spider-Man No Way Home چیست؟ آیا شما هم منتظر انتشار این فیلم هستید؟ کدام مرد عنکبوتی را بیشتر می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که چه اتفاقی در این قسمت خواهد افتاد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

منتظرشم
مرسی

AliSS8

چقد دیر میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️