حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Vivo X70 لو رفت: دستگاهی مشابه نسل قبل؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، ویوو

ویوو امسال نیز باز می‌گردد تا از پرچمداران جدید سری X خود رونمایی کند. پیش‌تر ویوو از سری X60 خود پرده برداشته بود. این سری، دارای عملکرد دوربین محور و امکاناتی جذاب بودند. اما کم کم زمان آن رسیده است تا با جانشینان این نسل دیدار کنیم. بنابراین، مشخصات Vivo X70 تا حدودی فاش شده است. اما این مشخصات، نشان می‌دهد که Vivo X70 خیلی نسبت به قبل پیشرفته نشده است.

مشخصات Vivo X70 فاش شد؛ آیا شاهد پیشرفت چندانی نسبت به نسل قبلی هستیم؟

مدتی پیش از تراشه موجود در گوشی‌های خانواده Vivo X70 صحبت کردیم. بر اساس شایعات جدید، حداقل دو عضو ارزان‌تر سری X70 از تراشه قدرتمندتری استفاده نمی‌کنند. اما اکنون، با مشخصه‌هایی به غیر از تراشه مواجه هستیم.

 

ویوو X70 Pro و ویوو X70 با تراشه‌های قدیمی Exynos 1080 و Dimensity 1200 عرضه می‌شوند

 

در گزارشی از GizChina، ویوو که یک کمپانی تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی است، قصد دارد طی روزها یا هفته‌های آینده، از گوشی‌های جدید خود با نام سری Vivo X70 رونمایی کند. این گوشی‌ها، پیش از این در تأییدیه‌های مختلفی حضور یافته‌اند و آن‌ها را دریافت کرده‌اند. اما علاوه بر این‌ها، مشخصات Vivo X70 نسخه استاندارد نیز در اختیار ما قرار گرفته است. برخی از افشاگران، این مشخصات را به اشتراک گذاشته‌اند.

شایان ذکر است که مانند اغلب مواقع، این اطلاعات از سوی Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو فاش شده است. او می‌گوید که ویوو ایکس ٧٠، از تراشه Dimensity 1200 مدیاتک استفاده خواهد کرد. این گوشی، از حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد شد. در بخش نمایشگر نیز ویوو از مشخصات جذابی مانند پنل AMOLED، وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی استفاده خواهد کرد.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

مشخصات Vivo X70 هنوز به پایان نرسیده است. به نقل از این افشاگر، دوربین اصلی این گوشی وضوح ۴٨ مگاپیکسلی خواهد داشت. بنابراین، شاهد تفاوت شاخصی با نسل قبلی نیستیم. اما در در دوربین‌ها، شاهد یک پیشرفت اساسی هستیم. به همین صورت، ویوو ایکس ٧٠ احتمالاً با لنز پریسکوپ تله فوتو روانه بازار خواهد شد. دوربین سلفی نیز وضوح ٣٢ مگاپیکسلی خواهد داشت. در نهایت، ویوو از یک باتری ۴,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی در این گوشی بهره می‌گیرد. شارژر آن مانند قبل توان ٣٣ واتی دارد. برچسب قیمتی این دستگاه، احتمالاً حدود ۶١۵ دلار خواهد بود.

باید گفت که سری Vivo X70 تأییدیه 3C چین را دریافت کرده است. این تأییدیه، نشان می‌دهد که سری Vivo X70 شامل سه گوشی است. این گوشی‌ها، نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس Vivo X70 می‌باشند. در کل، تفاوت زیادی در بین Vivo X70 و Vivo X60 دیده نمی‌شود و ویوو بیشتر تمرکز خود را بر روی مدل‌های گران‌تر گذاشته است.

همچنین ویوو اخیراً از راه اندازی دو کارخانه جدید خبر داده است. این کمپانی، گفته است که دو مرکز تولید جدید را در کشورهای پاکستان و ترکیه افتتاح می‌کند. گفته می‌شود که کارخانه جدید ویوو در پاکستان، دارای ظرفیت تولید عظیمی است. به طوری که ویوو می‌تواند با استفاده از آن، تا ۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به طور سالانه تولید کند. مساحت این کارخانه، ١۶ هزار متر مربع می‌باشد. ویوو حدود ١٠ میلیون دلار در این کارخانه سرمایه گذاری کرده است و به وسیله آن، حدود ١,۵٠٠ شغل را ایجاد نموده است. کارخانه ترکیه‌ای ویوو نیز دارای مساحت ١٢ هزار متر مربعی، ظرفیت تولید سالانه ۵ میلیون دستگاه و ایجاد کننده ٢,٠٠٠ شغل جدید است. سرمایه تخصیص داده شده به این کارخانه نیز حدود ٢٠ میلیون دلار می‌باشد.

کارخانه‌های جدید ویوو

هدف از تأسیس این کارخانه‌ها، تأمین تقاضای موجود مشتریان در منطقه است. بنابراین، ویوو بر پاسخ به نیاز این مشتریان کارخانه‌های جدید خود را راه اندازی کرده است. ویوو در کشورهای دیگر، از جمله چین نیز کارخانه‌هایی را تأسیس کرده است. مجموع ظرفیت تولید این کارخانه‌ها، به ٢٠٠ میلیون دستگاه گوشی هوشمند می‌رسد.

نطر شما در مورد مشخصات Vivo X70 چیست؟ آیا این گوشی را با وجود پیشرفت‌های کم نسبت به قبل می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که ویوو بتواند با سرمایه گذاری بیشتر، به جمع سه برند محبوب گوشی‌های هوشمند جهان صعود کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️