حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین Galaxy S22 Ultra مشخصاتی مانند نسل قبل خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ سال آینده از نسل جدید پرچمداران سری Galaxy S خود رونمایی می‌کند. نام این خانواده، Galaxy S22 خواهد بود. گفتنی است که خانواده گلکسی اس ٢٢، از سه عضو به رهبری Galaxy S22 Ultra برخوردار خواهد بود. در همین راستا، شایعه جدیدی از دوربین Galaxy S22 Ultra منتشر شده است. بر اساس آن، مشخصات گلکسی اس ٢٢ اولترا تغییر چندانی در بخش دوربین اصلی نخواهد داشت.

دوربین Galaxy S22 Ultra وضوح ٢٠٠ مگاپیکسلی نخواهد داشت و از همان سیستم نسل قبل استفاده خواهد کرد

چند روز پیش، در مورد اطلاعات فاش شده جدید از سری Galaxy S22 صحبت کردیم. ما در مطلب مورد اشاره، از مشخصات فاش شده سری Galaxy S22 در بخش نمایشگر، باتری و دوربین صحبت کردیم.

 

مشخصات سری Galaxy S22، اطلاعاتی در مورد باتری، دوربین و نمایشگر آن می‌دهد

 

گلکسی S22 Ultra تا به حال چند بار در شایعات به استفاده از سنسور اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی دامن زده است. اما در نهایت، گفته می‌شود که چنین ویژگی در پرچمدار بعدی سامسونگ موجود نخواهد بود. به گزارش Phonearena، گزارش جدیدی از یکی از منابع نزدیک به سامسونگ منتشر شده است. این گزارش جدید، نشان می‌دهد که دوربین Galaxy S22 Ultra، تا حد زیادی مشابه نسل قبلی یعنی Galaxy S21 Ultra خواهد بود.

گلکسی اس ٢١ اولترا، هم اکنون یکی از برترین سیستم دوربین گوشی‌های هوشمند را دارد. این دستگاه پرچمدار، از سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 به همراه سنسورهای ١٢ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض و دو سنسور ١٠ مگاپیکسلی برای لنزهای تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو استفاده می‌کند. قابلیت زوم اپتیکال ١٠ برابری در این گوشی موجود می‌باشد. چند روز پیش، Ice Universe نیز از دوربین گلکسی اس ٢٢ اولترا سخن به میان آورده بود. او می‌گفت که گلکسی اس ٢٢ اولترا دارای دوربین اصلی چهارگانه ١٢+١٢+١٢+١٠٨ مگاپیکسلی خواهد بود. اما ادعای Galaxy Club، تا حدودی متفاوت است. این منبع، می‌گوید که دوربین‌های لنز تله فوتوی گلکسی اس ٢٢ اولترا، همچنان ١٠ مگاپیکسلی خواهند بود و خبری از سنسور با کیفیت‌تر ١٢ مگاپیکسلی برای این لنز‌ها نخواهد بود.

هر چند که ادعای هر دو منبع، نزدیک به یک دیگر است. اما در برخی جزئیات، شامل اختلاف نظر آن‌ها هستیم. کما این که این مشخصات، گلکسی اس ٢٢ اولترا را بیشتر به نسل قبلی آن شبیه می‌کند. از سوی دیگر، Galaxy Club می‌گوید که خبری از زوم اپتیکال پیوسته در Galaxy S22 Ultra نیست. چرا که این گوشی همچنان از همان سیستم قبلی برای زوم اپتیکال استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد، پرچمدار بعدی سامسونگ دارای نمایشگر ۶.٨١ اینچی با فناوری LTPO و باتری ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. جالب است که بدانید حتی این مشخصات نیز مشابه Galaxy S21 Ultra هستند!

سامسونگ گلکسی اس ٢٢ و گلکسی اس ٢٢ پلاس دارای سیستم دوربین جدیدی خواهند بود

درست است که Galaxy Club تا حدودی در موضوع دوربین Galaxy S22 Ultra با Ice Universe اختلاف نظر دارد. اما هر دو منبع، در مورد دوربین دو گوشی ارزان‌تر این سری دارای یک نظر هستند. به همین صورت، احتمالاً ما در این دو گوشی شاهد استفاده از سنسورهای ١٢+١٢+۵٠ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و زوم اپتیکال ٣ برابری خواهیم بود. شاید در ظاهر، فکر کنید که استفاده از سنسور ١۲ مگاپیکسلی در لنز تله فوتو به جای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، یک ضعف است که باید بگوییم این طور نیست. همچنین شایان ذکر است که سنسور اصلی این گوشی‌ها، ISOCELL GN1 یا ISOCELL GN2 سامسونگ است. این سنسورها، دارای اندازه بزرگ‌تر، وضوح بیشتر و قابلیت‌های بیشتری نسبت به قبل هستند.

دوربین گلکسی اس ۲۲

دوربین گلکسی اس ۲۲

در حال حاضر، تمام این موارد شایعه هستند و نمی‌توان آن‌ها را قطعی تصور کرد. اما بسیاری از افشاگران مطرح بر سر این مشخصات، توافق دارند. بنابراین، احتمال رونمایی از گوشی‌های سری Galaxy S22 با چنین مشخصاتی بسیار زیاد است. مشخص نیست که سامسونگ چرا از دوربین مشابه به نسل قبل در Galaxy S22 Ultra استفاده کرده است. اما ظاهراً سامسونگ می‌خواهد بر روی الگوریتم‌های نرم افزاری خود مانور دهد تا این که به سراغ استفاده از قطعات سخت افزاری جدیدتر و پیشرفته‌تری برود.

نظر شما در مورد دوربین Galaxy S22 Ultra چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید که سامسونگ بیشتر بر روی نرم افزار کار کند؟ فکر می‌کنید که Galaxy S22 Ultra بتواند یک گوشی انقلابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

با این سنسور پیشرفت خاصی نمیکنه
نمیدونم چرا از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی gen2 استفاده نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️