حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی Mi 11T احتمالاً در تاریخ ٣١ شهریور ١۴٠٠ رونمایی شود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی Mi 11T، گوشی است که ما هم اکنون در انتظار رونمایی از آن هستیم. چرا که شایعات عجیب و غریبی در مورد این سری گوشی وجود دارد. به همین دلیل، می‌خواهیم ببینیم که شیائومی در ادامه می‌خواهد با گوشی‌های قاتل پرچمدار خود، چه عملکردی در بازار نشان دهد. اما امروز، شایعات موثّق و مهمی در مورد رونمایی از سری شیائومی Mi 11T منتشر شده‌اند. ما هم اکنون، می‌دانیم که این سری چه زمانی رونمایی خواهد شد.

سری شیائومی Mi 11T، احتمالاً آخرین روز تابستان امسال رونمایی خواهد شد!

ما چندی پیش در مورد مشخصات فاش شده از گوشی می ١١ تی صحبت کردیم. گفته می‌شود که این گوشی، نسخه جهانی Redmi K40 Ultra خواهد بود. از سوی دیگر، شیائومی می‌خواهد برای اولین بار از تراشه‌های مدیاتک در این سری استفاده کند.

 

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت:نسخه ری-برند ردمی K40 Ultra

 

حال در گزارشی اختصاصی از Gizmochina، آمده است که درست مانند وان پلاس، شیائومی نیز سری T گوشی‌های خود را مدتی پیش معرفی کرده است. این کمپانی چینی، گوشی‌های قاتل پرچمدار خود را تحت سری T عرضه می‌کند. امسال نیز همین موضوع در مورد گوشی‌های شیائومی صادق است. چرا که قرار است با سری T گوشی‌های خانواده Mi 11 مواجه شویم. بنابراین، به زودی شاهد رونمایی از سری شیائومی Mi 11T خواهیم بود. در حال حاضر، ما اطلاعاتی تازه از تاریخ معرفی گوشی‌های این سری داریم.

به گفته منبع Gizmochina، سری شیائومی Mi 11T قرار است در همین تابستان رسماً رونمایی شود. بنابراین، انتظار می‌رود که طی یک مراسم جهانی، شیائومی Mi 11T و نسخه پروی آن رونمایی شوند. سال گذشته، سری شیائومی Mi 10T در بازه‌ای مشابه رونمایی شدند. بنابراین، با استناد به این موضوع می‌توان گفت که اطلاعات مورد اشاره احتمالاً درست هستند. منبع فاش کننده این تاریخ، می‌گوید که تاریخ رونمایی از این سری در ٣١ شهریور ١۴٠٠ قطعی است. در نتیجه، حدود ١ ماه با این تاریخ فاصله داریم. اما احتمال تغییر تاریخ رونمایی این سری را نمی‌توان رد کرد.

با توجه به سابقه شیائومی، می‌توان پیش بینی کرد که با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی از سری شیائومی Mi 11T، اطلاع رسانی زمان رونمایی آن نیز به صورت رسمی انجام خواهد گرفت. بنابراین، تا هفته‌های آینده شاهد این اتفاق خواهیم بود. شایان ذکر است که سال گذشته، سری Mi 10T برای اولین بار در اروپا رونمایی شد. بنابراین، دور از انتظار نیست که در مورد سری Mi 11T نیز چنین اتفاقی رخ دهد. مشخصات نسبتاً جذابی نیز از این گوشی‌ها فاش شده است. گفته می‌شود که شیائومی Mi 11T، از نمایشگر OLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی استفاده خواهد کرد. همچنین گفته شده است که دوربین اصلی این گوشی، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. پیش‌تر منابع معتبر نیز تأیید کرده بودند که می ١١ تی به تراشه‌ای از مدیاتک تجهیز می‌شود. اما در حال حاضر، اطلاعی از تراشه موجود در Mi 11T Pro نداریم.

 

شیائومی Mi 11T احتمالا با تراشه مدیاتک روانه بازار شود!

 

نظر شما در مورد این تاریخ رونمایی چیست؟ منتظر رونمایی از سری گوشی‌‌های جدید شیائومی هستید؟ فکر می‌کنید که این نسل نیز بتواند راه سری‌های قبلی را ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

ظاهراً بخاطر مشکل کمبود تراشه‌های سری 8 کوالکام ، این بار رو میخواد از دایمنسیتی 1200 استفاده کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️