حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه iPad Mini 6 بدون دکمه هوم و با دوربین اصلی بزرگ‌تر دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

مدت زیادی از رونمایی آخرین نسل از iPad Mini می‌گذرد. پیش از این، خبر خاصی از iPad Mini 6 منتشر نشده بود. تا اینکه افشاگران رندر این تبلت را نمایش دادند. از سوی دیگر، اخبار بیشتری از iPad Mini 6 در حال انتشار می‌باشد. در تازه‌ترین خبر از iPad Mini 6، نمونه اولیه آن لو رفته است. در ادامه، این نمونه iPad Mini 6 را بررسی خواهیم کرد.

نمونه iPad Mini 6، برخی از جزئیات این تبلت رونمایی نشده را ارائه می‌دهد

تقریباً ١ ماه پیش، رندر مربوط به iPad Mini 6 منتشر شد. این رندر، یکی از دقیق‌ترین رندرهای منتشر شده از نسل جدید آیپد مینی بود. ما می‌توانیم به وضوح جزئیات مربوط به نسل بعدی iPad Mini را تماشا کنیم.

 

رندر آیپد Mini 6 را با اندازه کوچک‌تر از iPad Air 2020 ببینید!

 

به نقل از Phonearena، نمونه اولیه iPad Mini 6 به صورت یک شاسی آلومینیومی ساخته شده است. به لطف برخی از افشاگران کم‌تر شناخته شده، تصاویری از این نمونه اولیه آیپد مینی در فضای مجازی در حال انتشار می‌باشد. در نتیجه، می‌توانیم نگاهی به این شاسی آلومینیومی iPad Mini 6 داشته باشیم.

خب، اجازه دهید تا بیشتر وارد جزئیات این نمونه اولیه شویم. اولین نکته، این است که بالأخره طراحی نمایشگر این تبلت بعد از ۶ سال اصلاح شده است. ما می‌توانیم سرانجام صفحه نمایشی با حاشیه‌های باریک‌تر، زیباتر و البته با شکل مربعی را مشاهده کنیم. بر اساس گزارشات، این تبلت دارای نمایشگری تخت و دوربین سلفی تعبیه شده در حاشیه بالایی می‌باشد. باید بگوییم که دیگر خبری از دکمه هوم در آیپد مینی نخواهد بود. به همین صورت، حسگر تشخیص اثرانگشت TouchID مانند دیگر آیپدهای جدید، با دکمه پاور ادغام خواهد شد.

اما همچنان گزارشات دیگری از iPad Mini 6 وجود دارند. بر خلاف ادعاهای قبلی، نمایشگر آیپد مینی ۶ از نوع Mini-LED نخواهد بود. نقل شده است که قطر نمایشگر iPad Mini 6، احتمالاً از ٨.٣ تا ٩ اینچ خواهد بود. طراحی قاب پشتی این دستگاه نیز مشابه آخرین نسل از iPad Air خواهد بود. این تبلت، به دوربین اصلی تکی تجهیز می‌شود. بنابراین، این مورد همچنان به آیپدهای گران‌تر می‌رسد. اما ظاهراً اپل از سنسوری بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر در iPad Mini 6 استفاده کرده است.

بر اساس تصاویری که امروز از نمونه iPad Mini 6 درز کرده‌اند، دکمه پاور و صدای این تبلت همگی در قسمت بالای آن تعبیه شده‌اند! اما بر اساس گزارشات، تأیید شده است که احتمالاً این موضوع یک نقص در تولید این نمونه اولیه است. بنابراین، در نسخه نهایی شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود. در رندرهای قبلی که از iPad Mini 6 منتشر شده بودند، می‌توانستیم کلید صدا را در سمت راست مشاهده کنیم.

آیپد مینی ۶ احتمالاً دارای قابلیت اتصال مغناطیسی است. شایان ذکر است که نسخه جدید آیپد مینی، بالأخره از درگاه Type-C به جای لایتنینگ برخوردار خواهد بود. آخرین مدل ارائه شده از آیپد مینی، در سال ٢٠١٩ میلادی رونمایی شده بود. این نسخه از آیپد مینی، مجهز به تراشه Apple A12 Bionic و پشتیبانی از قلم Apple Pencil بود. در نهایت، آیپد مینی ۶ احتمالاً پاییز امسال پرده برداری خواهد شد. این تبلت تازه وارد، از تراشه Apple A15 به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد. همچنین گفته شده است که این تبلت در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی به دست مشتریان می‌رسد.

نظر شما در مورد نمونه iPad Mini 6 چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند در رنج قیمتی خود، حرفی برای گفتن داشته باشد؟ بیشتر کدام ویژگی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️