حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A53 از همان سیستم دوربین نسل قبل استفاده خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ و سری Galaxy A، دو نام شناخته شده در بازار میان رده‌ها و گوشی‌های هستند. چرا که بسیاری از کاربران سامسونگ، عضوی از سری Galaxy A را در دست دارند. حال، کم کم زمان آن رسیده است تا در مورد Galaxy A53 صحبت کنیم! بر اساس شایعات جدید، سامسونگ Galaxy A53 با همان سیستم دوربین نسل قبلی رونمایی خواهد شد.

سامسونگ Galaxy A53 نوآوری در بخش دوربین به ارمغان نمی‌آورد

دیروز روز شلوغی برای برندها بود. ما شاهد رونمایی از گوشی‌های مختلفی، از جمله Galaxy A52s بودیم. این دستگاه، در واقع نسخه گیمینگ Galaxy A52 محسوب می‌شود!

 

سامسونگ Galaxy A52s با Snapdragon 778G و قیمت ۴۴٩ یورو معرفی شد

 

بر اساس گزارش تازه‌ای از Gizmochina، سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از Galaxy A52 5G خود پرده برداری کرد. گلکسی A52s نیز به عنوان نسخه‌‌ای پیشرفته‌تر معرفی شد. اما ما قصد داریم در مورد Galaxy A53 و نسل بعدی میان رده‌های سامسونگ صحبت کنیم. طبق گزارشات منتشر شده، ما اطلاعاتی از دوربین گلکسی A53 را در دست داریم. این گوشی، سال آینده جانشین Galaxy A52 فعلی می‌شود. این گزارش، فاش می‌کند که سیستم دوربین سامسونگ Galaxy A53، مشابه نسل قبل آن است و خبری از ارتقاء چشمگیر در این بین نیست. اگر به یاد داشته باشید، Galaxy A50 و Galaxy A51 به ترتیب با سنسور اصلی ٢۵ و ۴٨ مگاپیکسلی معرفی شدند. در نهایت، سری Galaxy A52 با دوربین اصلی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی پا به عرصه وجود نهادند.

از آن جایی که بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بخواهد به این زودی‌ها، گوشی میان رده‌ای با دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی را روانه بازار کند، گلکسی A53 با همان دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می‌شود. در حال حاضر، هیچ مشخصاتی از دیگر سنسورهای این گوشی و دوربین سلفی آن در دسترس نیست. اما انتظار نداریم که در این بخش‌ها تغییری صورت گیرد. سامسونگ امسال ابتدا از سری Galaxy S21 رونمایی کرد و سپس، نسل جدید پرچمداران سری Galaxy A را رونمایی کرد. بنابراین، این کمپانی سال آینده نیز احتمالاً چنین استراتژی را خواهد داشت. حتی ممکن است که Galaxy A53s نیز در سه ماهه اول سال ٢٠٢٢ رونمایی شود.

سامسونگ Galaxy A53

برای یادآوری و به طور خلاصه، Galaxy A52s دارای مشخصاتی مانند نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی می‌باشد. دوربین اصلی چهارگانه ۵+۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ٣٢ مگاپیکسلی نیز در این گوشی موجود هستند. تراشه Snapdragon 778G، حداکثر ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی با شارژر ٢۵ واتی از دیگر مشخصات گلکسی A52s هستند.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا منطقی است که سامسونگ تغییری در دوربین Galaxy A53 ندهد؟ منتظر رونمایی از نسل بعد سری Galaxy A هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

امیدوارم حداقل حاشیه صفحه نمایش کمتر بشه و طراجی جزیره دوربین در پشت گوشی هم تغییر کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️