حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به‌زودی تبلیغات در نرم افزار های پیش‌فرض خود را حذف می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، نرم افزار

سال گذشته، سامسونگ شروع به نمایش تبلیغات در برخی از برنامه‌های پیش‌فرض خود مانند Samsung Music ،Samsung Pay ،Samsung Themes و Samsung Weather کرد. کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی این شرکت، در ادامه از این حرکت بسیار عصبانی شدند. اکنون اما، گزارش شده است که سامسونگ درنظر دارد تا به‌زودی تبلیغات در نرم افزار های پیش‌فرض خود را حذف کرده و نمایش آنها را متوقف کند.

حذف تبلیغات از نرم افزار های پیش فرض سامسونگ

اخیرا گزارش شده است که TM Roh، رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ الکترونیکس، در جلسه‌ای واقع در دفتر مرکزی این شرکت اشاره کرد که نمایش تبلیغات به‌زودی از برنامه‌های پیش‌فرض سامسونگ حذف می‌شود. جلسه آنلاین سامسونگ فقط برای کارمندان بخش Suwon Digital City این شرکت برگزار شده که در آن یکی از کارکنان از TM Roh پرسید که چرا برنامه‌های پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی حاوی تبلیغات هستند. TM Roh پاسخ داد که تبلیغات در نسخه‌های بعدی Samsung Pay ،Samsung Themes ،Samsung Weather و سایر موارد حذف می‌شود. وی همچنین اشاره کرد که سامسونگ به صدای کارمندان و کاربران خود گوش می‌دهد.

TM Roh در این باره بیان کرد:

“ما به‌دنبال فرصت‌های جدید رشد در زمینه‌های محتوا و خدمات تبلیغاتی مانند بازی‌ها و رسانه‌ها برای تقویت تجربه یکپارچه اکوسیستم گلکسی‌های خود هستیم. این مهم‌ترین مأموریت ما است که تجربه کاربران را بر اساس آن نوآوری کنیم.”

حذف تبلیغات از نرم افزار های پیش فرض سامسونگ

حذف تبلیغات از نرم افزار های پیش فرض سامسونگ

در ادامه یکی از مقامات سامسونگ الکترونیکس اضافه کرد: “تجربیات تلخ کارکنان برای رشد و توسعه شرکت کاملاً ضروری است.” شرکت کره‌ای توضیح می‌دهد که حذف تبلیغات را با بروزرسانی نرم افزار One UI آغاز خواهد کرد، اما دقیقاً مشخص نکرده که منظور آنها کدام بروزرسانی است.

این قطعاً یک حرکت خوب از سوی سامسونگ می‌باشد. حذف تبلیغات همراه با سیاست بروزرسانی نرم افزاری طولانی مدت و آپدیت‌های مکرر امنیتی، به این شرکت کمک می‌کند تا خود را از سایر برندهای تولیدکننده گوشی هوشمند چینی مانند شیائومی که درحال تصاحب سهم سامسونگ در بازار هستند، متمایز کند. تقریباً همه تلفن‌های هوشمند برندهای چینی، نوتیفیکیشن‌های اجباری و تبلیغات را در برنامه‌های پیش‌فرض خود نشان می‌دهند.

از شر تبلیغات گوشی های سامسونگ خلاص شوید

نظر شما درباره این تصمیم سامسونگ چیست؟‌ آیا در تجربه استفاده از گوشی گلکسی خود با این تبلیغات برخورد کرده‌اید که برای شما آزاد دهنده باشند و دوست داشته باشید از شر آنان خلاص شوید؟ به‌نظر شما آیا کمپانی‌های چینی نیز در ادامه چنین تصمیمی را پیاده‌سازی خواهند کرد و یا به نمایش تبلیغات در گوشی‌های خود ادامه می‌دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

من که تو گوشیم که سامسونگه تبلیغات ندیدم ولی شیائومی ها که دارن قابلیت غیرفعال کردن هم دارن…
کلا برندی که این همه پول برای گوشی هاش میگیره دیگه تبلیغات نمیخواد ، شیائومی میگیم چون خیلی قیمت پایین میفروشه گذاشتن تبلیغ باز منطقی تره (میشه قطعش هم کرد) ولی دیگه سامسونگ…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی