حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از شر تبلیغات گوشی های سامسونگ خلاص شوید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آموزش و راهنمایی، سامسونگ

همه ما این تجربه را داشته ایم که هنگامی که یک برنامه نصب کرده ایم یا یک گوشی جدید خریده ایم، تبلیغات روی صفحه گوشی نمایش داده می شود. بعضی از این تبلیغات خیلی آزاردهنده نیستند، اما بعضی دیگر حسابی اعصاب شما را خرد می کنند. در اینجا به نقل از phonearena یاد می گیریم که چگونه این تبلیغات گوشی سامسونگ را حذف کنیم.

بعضی از این اعلان ها ممکن است مداوم باشند و یا کاری کنند که تب کروم بسته نشود؛ این تبلیغات هر چه باشند از گوشی گلکسی سامسونگ یا هر گوشی اندروید دیگری نشات نمی گیرند. آن ها بیشتر به دلیل نصب برنامه یا افزونه ای که اخیرا دانلود کرده اید یا قبلا نصب کرده بودید، روی گوشی شما ظاهر می شوند و برای توسعه دهنگان درآمدزایی می کنند؛ از این رو خیلی سمج هستند.

چگونه از شر تبلیغات گوشی های سامسونگ خلاص شویم؟

مرحله ۱: با نگه داشتن دکمه پاور وارد حالت سیف مود ( Safe Mode) شوید. سپس دکمه مجازی قرمز خاموش ( Power off) را بزنید و نگه دارید تا حالت سیف مود ظاهر شود.

مرحله ۲: روش دیگر برای راه اندازی گوشی در حالت سیف مود در گلکسی این است که زمانی که گوشی ری استارت می شود، هنگام نمایش آرم سامسونگ، دکمه کاهش صدا را نگه دارید.

تبلیغات گوشی های سامسونگ

تبلیغات گوشی های سامسونگ

مرحله ۳: هنگامی که در حالت سیف مود هستید، به بخش تنظیمات و از آنجا به بخش برنامه بروید (Settings> Apps) و لیست را بر اساس آخرین برنامه های نصب شده و به روزرسانی شده مرتب کنید.

تبلیغات گوشی های سامسونگ

تبلیغات گوشی های سامسونگ

مرحله ۴: آخرین برنامه های نصب شده یا به روزشده را حذف کنید، سپس با نگه داشتن دکمه پاور گوشی را ری استارت کنید تا از حالت سیف مود خارج شوید.

تبلیغات گوشی های سامسونگ

تبلیغات گوشی های سامسونگ

مرحله ۵: اگر تبلیغات مزاحم از بین نرفتند، همین روند را تکرار کنید تا متوجه شوید که کدام برنامه عامل این تبلیغات است.

دلیل اینکه گوشی گلکسی سامسونگ یا هر گوشی اندروید دیگر را در حالت سیف مود روشن می کنیم این است که در این حالت برنامه ها و افزونه های شخص ثالث محدود می شوند. به این ترتیب، می توانید با خیال راحت به قسمت برنامه های تنظیمات بروید، برنامه ها را بر اساس آخرین به روزرسانی و نصب، مرتب کنید و به دنبال برنامه مقصر تبلیغات بگردید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مقایسه سرعت اس ۲۱ و آیفون ۱۲ پرو در فون بوف منتشر شد

Milad7

سپاس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی